دادستان عمومی و انقلاب قزوین از برپایی نهضت اعتذار خبر داد و گفت: از این به بعد کسانی را که به هم‌استانی‌ها در سراسر استان توهین کنند، اجبار خواهیم کرد که بنر عذرخواهی را در همان مکان و محلی که در آن اقدام به توهین کردند، نصب کنند.

توهین‌کنندگان در قزوین، به نصب بنر عذرخواهی محکوم می‌شوند

کلانشهر: حسین رجبی شامگاه امروز در نشست فصلی قضایی و انتظامی استان قزوین که با دستور کار مبارزه با جرائم خشن در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد مبارزه با جرائم خشن در مرکز و همه شهرستان‌های استان قزوین تشکیل می‌شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین دادگستری همه شهرستان‌ها هم باید نسبت به تشکیل شعب ویژه برای مبارزه با مجرمان خشن اقدام کنند. مردم این را مطمئن باشند که در بحث مبارزه با جرائم خشن هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم کرد و قطعاً دست کسانی که دست به سلاح سرد مانند شمشیر، قداره، قمه و پنجه‌بکس ببرند، قطع خواهیم کرد و قطعاً کوتاه نخواهیم آمد و مردم بدانند که مبارزه را شروع کردیم.

 

رجبی ادامه داد: سال قبل ما 9 هزار پرونده توهین در مجموعه قضایی ما در سراسر استان ثبت شده که جای تأسف است؛ به لحاظ اینکه مجازات جرم توهین جزای نقدی است و مردم هم مطمئن باشند که جزای نقدی هم در حق صندوق دولت پرداخت می‌شود و در حق خودشان به هیچ‌وجه پرداخت نمی‌شود.

 

وی با طرح این سؤال که چرا باید با این پرونده‌های سبک وقت همکاران قضایی را در سرتاسر استان بگیریم؟ تصریح کرد: به همین خاطر یک نهضتی را به نهضت اعتذار شروع کردیم. به این معنا که از این به بعد کسانی را که به هم‌استانی‌ها در سراسر استان توهین کنند، اجبار خواهیم کرد که بنر عذرخواهی را در همان مکان و محلی که در آن اقدام به توهین کردند، نصب کنند.

نظر شما:

security code