تجهیز 1353 کلاس درس برای اسکان مسافران در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در تابستان امسال با استقرار 27 پایگاه ستاد اسکان، 165 مدرسه با ظرفیت هزار و 353 کلاس شامل90 کلاس ویژه، همچنین 845 کلاس درس در گروه الف و 418 کلاس درس در گروه ب مهیای خدمت رسانی به مسافران فرهنگی هستند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، نادر جهان آرای در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز شروع به کار ستاد اسکان مسافران تابستانی از 28 خرداد ماه امسال، اظهار کرد: در تابستان امسال با استقرار 27 پایگاه ستاد اسکان، 165 مدرسه با ظرفیت هزار و 353 کلاس شامل90 کلاس ویژه، همچنین 845 کلاس درس در گروه الف و 418 کلاس درس در گروه ب مهیای خدمت رسانی به مسافران فرهنگی هستند.

وی افزود: همچنین 11مرکز رفاهی دارای 148 سوئیت با ظرفیت 523 تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای رضوانشهر، فومن و انزلی با ظرفیت 523 تخت میزبان مسافران فرهنگی هستند.

جهان آرای بیان کرد: در 4 روز اول آغاز تعطیلات تابستانی 771 خانوار فرهنگی به تعداد 2 هزار و 774 نفر در مراکز رفاهی فرهنگیان اسکان یافته اند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آمادگی استان در میزبانی از فرهنگیان کشور گفت: معرفی پایگاه ها و مراکز رفاهی استان به استان های کشور، صدور شیوه نامه اسکان به کلیه مناطق، تهیه و تکثیر نقشه، تراکت و نصب بنر در مبادی ورودی شهرهای استان، تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به منظور بازدید از پایگاه های مجری طرح ستاد اسکان و بیمه حوادث مسافران فرهنگی بخشی از اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش استان گیلان در استقبال از مهمانان تابستانی است. 

جهان آرای در مورد نحوه ثبت نام مدارس زیر پوشش ستاد اسکان افزود: متقاضیان استفاده از مدارس ستاد اسکان می توانند تا 15 شهریور ماه سال جاری با مراجعه به نشانی www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل سفر خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ در تابستان سال گذشته تعداد 62 هزار و 342 خانوار معادل 224 هزار و 432  نفر از مراکز زیرپوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.

نظر شما:

security code