جانشین فراجا در آئین آغاز به کار گشت های ویژه پلیس گفت: دوران زورگویی و جرایم خشن و خفت گیری گذشته است زیرا پلیس بنا دارد با کسانی که در مسیر انقلاب اخلال ایجاد می کنند برخورد قاطعی کند.

 اقدام قاطع پلیس با اخلال کنندگان علیه انقلاب و زورگیران و مجرمین خشن در دستور کار است
کلانشهر:سردار قاسم رضایی جانشین فراجا (امروز یکشنبه 20 شهریور) در آئین آغاز به کار گشت های ویژه پلیس در تهران اظهار داشت: مجموعه فراجا تکیه گاه همه مظلومان است و با هنجار شکنان مقابله جدی خواهیم کرد؛ در فراجا مدافع تمام دستاوردهای انقلاب و پاسدار ارزشها هستیم؛ شعار من یک انقلابیم پرچم برافراشته شده در این سازمان مقدس است.

وی افزود: امروز پیام جدی برای هنجارشکنان و آسیب دیدگان و مظلومان آن است که فراجا در میدان حضور دارد.

جانشین فراجا تصریح کرد: ما با نگاه انقلابی و اقدام انقلابی با هر کسی که در مسیر انقلاب اخلال ایجاد کند برخورد قاطع خواهیم کرد.

سردار رضایی گفت: دوران اینکه برخی میدان را برای خود جولانگاه بدانند تمام شده و جوانان فراجا مقابله با هرگونه هنجارشکنی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود اگر مظلوومی و شهروندی در شهر حرکت کند و با یک هنجارشکنی دانسته و یا ندانسته مواجه شود باید بداند که دوران این کارها گذشته است چرا که ما بنای مقابله قاطع با زورگیران و اقدامات خشن و خرد فروشان مواد مخدر و هنجارشکنان را داریم.

جانشین فراجا گفت: اختیارات خاصی به گشت های ویژه پلیس داده شده تا با هنجارشکنان در صحنه مقابله کرده و آنها را ادب کنند. هر چند که پرچم فراجا برای کسانی که حقوق شهروندی را رعایت کنند اقتدار و مهربانی است اما با کسانی که خط قرمز را رعایت نکنند برخود قاطعی می کنیم.