حرف های درگوشی در شهر؛

بازگشت علوی به شهرداری رشت با رای دیوان عدالت اداری؟


۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸ چاپ

شامگاه دوشنبه هم امیرحسین علوی با انتشار متنی در اینستاگرام خود تلویحا بازگشت به شهرداری را تایید کرد

بازگشت علوی به شهرداری رشت با رای دیوان عدالت اداری؟
اختصاصی کلانشهر: «امیر حسین علوی بار دیگر به صندلی از دست داده‌ی خود در شهرداری رشت تکیه می‌زند» از ساعاتی پیش خبرهایی با این فحوا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و البته در بعضی محافل سیاسی و اجتماعی رشت هم عده‌ای از بازگشت زودهنگام شهردار برکنار شده رشت به سمت قبلی خود می‌گویند.

ماجرا به شکایت علوی از روند استیضاح تیرماه مربوط است که آن را نادرست می‌دانست و به همین دلیل شکایتی در دیوان عدالت اداری مطرح کرد و حالا گفته می‌شود که دیوان به نفع علوی و در واقع ادامه کار او در شهرداری رشت رای داده است.
گفتنی است علوی در ادامه مدیریت بی ثباتی که اعضای شورای شهر رشت مانند دوره‌های گذشته برای رشت ایجاد کرده‌اند 18 تیرماه امسال و تنها بعد از 9ماه، با رای اعضای شورای شهر از سمت خود برکنار شد.
بعد از استیضاح علوی،چهار عضو شورا اعلام کردند که در رای مخفی خود به ادامه کار او رای داده بودند در حالی که در شمارش رسمی آرا اعلام شد فقط سه عضو شورا از پاسخ‌های علوی راضی بوده‌اند.
کمی بعد اعلام شد که نادر حسینی در دقایق آخر به اردوی مخالفان علوی پیوسته بود.
حالا باید منتظر ماند و دید موضوعی که در رشت به صورت زمزمه مطرح شده و شامگاه دوشنبه هم امیرحسین علوی با انتشار متنی در اینستاگرام تلویحا بازگشت به شهرداری را تایید کرد به صدایی شفاف و قانونی تبدیل می‌شود و اگر این اتفاق رخ دهد به نفع شهر است یا همچنان شاهد جدال های بی پایان اعضای شورای شهر با علوی خواهیم بود.

شورایی که با گذشت دو ماه از برکناری علوی تازه برای انتخاب شهردار مرکز استان فراخوان منتشر کرده و می گوید در حال بررسی رزومه 33 نامزد خود مُعَرف هستند.