تقسیط دوباره بدهی‌های کارفرمایان گیلانی


۱۴۰۱/۰۶/۲۲ - ۲۰:۳۳ | کد خبر: ۲۵۸۰۴ چاپ

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت:بدهی‌های تقسیطی تبدیل به حال شده‌ی کارفرمایان در شعب ۲۸ گانه‌ی تامین اجتماعی گیلان دوباره تقسیط می‌شوند

تقسیط دوباره بدهی‌های کارفرمایان گیلانی
کلانشهر: مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت:کارفرمایانی که بدهی‌های تقسیط شده‌ی آنان تا تاریخ دوم مردادماه امسال تبدیل به حال شده و از ادای آن بر نمی‌آیند، تا پایان امسال و تنها برای یک بار فرصت دارند تا با مراجعه به یکی از شعب اجرایی ۲۸ گانه‌ی تامین اجتماعی گیلان معوقات خود را تقسیط کنند.

علی حسین نژاد افزود:داشتن گواهی بحرانی بودن واحد تولیدی و صنعتی آنان از مراجع ذیصلاح از قبیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه بحران و شورای تامین استانداری هنگام مراجعه به شعب اجرایی تامین اجتماعی گیلان ضروری است.

وی اضافه کرد: تقسیط مجدد بدهی‌های تقسیطی تبدیل به حال شده‌ی کارفرمایان در پی صدور بخشنامه‌ی جدید سازمان تامین اجتماعی کشور به استان‌ها و برای حمایت از تولید و اشتغال اجرا می‌شود و کارفرمایان تا پایان سال فقط یک بار می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: کارفرمایانی که در خصوص پرداخت حق بیمه‌ی کارگران خود معوق دارند، مشمول این بخشنامه نمی‌شوند و برای تقسیط بدهی آنان مسئولان تامین اجتماعی استان تصمیم می‌گیرند و امکان تقسیط بدهی آن‌ها تا ۳۶ ماه در حوزه‌ی اختیارات مدیر کل تامین اجتماعی استان است.

نظر شما:

security code