موضع گیری عجیب کوچکی نژاد نماینده رشت درباره فوت مهسا امینی:

قوه قضائیه با رسانه های دروغگو در ماجرای مهسا امینی برخورد کند/چرا اصلاح طلبان به قتل همسر نجفی واکنش نشان ندادند!


۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۶:۵۲ | کد خبر: ۲۵۹۲۳ چاپ

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: درخواست ما از قوه قضائیه این است که اجازه ندهد برخی رسانه‌ها مسائل کشور را مثل همین موضوع خانم امینی با دروغ‌گویی و وارونه سازی در اختیار مخاطب قرار دهند و افکار عمومی را نسبت به آنچه اتفاق افتاده است جور دیگری جهت دهی کنند. قوه قضائیه باید محکم و جدی با این دروغ‌گویی برخورد کند.

قوه قضائیه با رسانه های دروغگو در ماجرای مهسا امینی برخورد کند/چرا اصلاح طلبان به قتل همسر نجفی واکنش نشان ندادند!
کلانشهر : جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به فضاسازی علیه نظام به دنبال قتل خانم مهسا امینی گفت: فوت خانم مهسا امینی موجب تاسف و تاثر همگان شد و درگذشت هر فردی در هر جامعه‌ای اندوه همگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دنبال دارد؛ چه خانم امینی باشد چه فرد دیگری.

وی افزود: به دنبال فوت خانم امینی ما شاهد فضاسازی‌های ضدانقلاب و همین طور اصلاح‌طلبان در داخل علیه مجموعه نظام بودیم که این رفتار واقعا جفا در حق نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از رسانه‌های ضدانقلاب که انتظاری نیست، این رسانه‌ها معمولا با دروغ‌پردازی از وقایع به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. اما دروغ‌گویی برخی رسانه‌های داخلی جای تعجب دارد. 

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: ‌دستگاه‌های مسوول مخصوصا قوه قضائیه باید نسبت به این دروغ‌پردازی‌ها حساس باشند و اجازه ندهند واقعیت ماجرا پشت دروغ‌پردازی برخی رسانه‌ها پنهان بماند. درخواست ما از قوه قضائیه این است که اجازه ندهد برخی رسانه‌ها مسائل کشور را مثل همین موضوع خانم امینی با دروغ‌گویی و وارونه سازی در اختیار مخاطب قرار دهند و افکار عمومی را نسبت به آنچه اتفاق افتاده است جور دیگری جهت دهی کنند. قوه قضائیه باید محکم و جدی با این دروغ‌گویی برخورد کند.

وی افزود: فعالیت اصلاح‌طلبان هم در این مسئله جای سوال دارد. سوال من از اصلاح‌طلبان که درباره فوت خانم امینی بیانیه صادر می‌کنند این است که چرا وقتی شهردار اسبق اصلاح‌طلبان با گلوله همسرش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به قتل رساند، واکنشی نشان ندادند و بیانیه صادر نکردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد آقای نجفی اصلاح‌طلبان نه تنها بیانیه صادر نکردند بلکه این فرد در جلسات و نشست‌های آنها همواره حضور دارد.