محمدتقی پوراحمد جکتاجی

استاندار هم رفت


۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۲ | کد خبر: ۲۵۹۸ چاپ
استاندار هم رفت

پایگاه خبری کلانشهر/ محمدتقی پوراحمد جکتاجی: اخبار ساعت 4 رادیو رشت، عصر روز چهارم تیر ماه 98:
مصطفی سالاری، استاندار گیلان به مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی کشور منصوب شد. گوینده خبر را جوری به اطلاع شنوندگان رساند که گویا این ارتقای پست افتخاری برای گیلانیان است. اما از این که گیلان، دفعتا و بی خبر، بدون استاندار رها شده و کی جای او خواهد آمد و چه وقت خواهد آمد و دوره بلاتکلیفی استانداری چقدر طول می کشد خبری نداد. انگار جمعیت 2/5 میلیونی گیلان در این میان وجود خارجی نداشته است.
رشت، مرکز استان که نزدیک به یک سال بدون شهردار رها شده بود ، تازه صاحب یک شهردار عبوری دیگر شده، که استاندار رفت. اما به راستی بودن یا نبودن این و آن چه تاثیری بر شهر و استان می گذارند وقتی هدف گذر زمان و عبور به ارتقای شغلی و پست و مقام باشد. از استانداری که به هر دلیل انتخاب شد از جنوب کشور آمد و چند صباحی ماند و بعد رفت، به راستی چه گلی بر جمال گیلان زد و چه یادگاری از خود به جای گذاشت که در دل و ذهن گیلانی مانده باشد. شاید ما ندانیم، آن ها که می دانند بگویند حتی نتوانست یا نخواست جلوی ورود پسماند جنوب را به لوشان بگیرد.
نگذاریم استانداری باری به هر جهت و عبوری باز بر سر کار بیاید و هیچ کاری نکند و بعد هم با ارتقای پست برود و این دور باطل هم چنان بچرخد. از همین الان به فکر یک استاندار مدیر و کار بلد و بومی و صادق و شجاع باشیم.

 

انتشار یادداشت در کلانشهر به معنای تایید محتوای آن نیست و جهت اطلاع رسانی به مخاطبان منتشر می‌شود.