جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی دو نماینده رشت در مجلس نسبت به اعتراضات خیابانی دو روز گذشته در رشت موضع گیری کردند.

موضع گیری دو نماینده رشت در مجلس به اعتراضات خیابانی در رشت
کلانشهر : اعتراضات شماری از مردم در رشت و تعدادی از شهرهای ایران بعد از درگذشت مهسا امینی آغاز شد. طبق گفته پلیس در نتیجه این اعتراضات عده ای بازداشت شدند و تعدادی از ماموران پلیس و معترضان مجروح شده اند. همچنین خسارتهایی به خودروهای پلیس و برخی ساختمانهای شهری وارد شده است.

در همین رابطه امروز جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس طی  تذکری در صحن مجلس گفت: مردم متدین و انقلابی گیلان مراقب باشند دشمنان از احساسات آنان سوء استفاده نکنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشور به آرامش نیاز دارد از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی درخواست کرد تا مراقب باشند که به بیت‌المال آسیبی نرسد.

همچنین محمدرضا احمدی دیگر نماینده رشت در مجلس هم طی تذکری شفاهی درمجلس گفت: نگذارید  رشادت های پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدامات اغتشاشگران، تاکید کرد: پلیس در هر کشوری حافظ امنیت است.

احمدی افزود:هنجارشکنی در هر کشوری محکوم است و در هر کشوری پلیس حافظ امنیت است.او تاکید کرد: نگذارید عده ای معلوم‌الحال به بهانه های مختلف زحمات پلیس را نادیده بگیرند.

نماینده رشت در ادامه اظهار کرد: اغتشاش در هر کشوری محکوم است، به ویژه در شهر رشت که اغتشاشگران آسیب هایی به مساجد، آمبولانس ها و مردم ولایتمدار و نیروهای پلیس وارد کرده اند. ما این اقدامات را به شدت محکوم می کنیم. ما ملت بزرگ ایران تا جان در بدن داریم پای ولایت و خون شهدا ایستاده ایم. برخی افراد چه در داخل و چه در خارج به بهانه های مختلف از جمله درگذشت فردی کینه های نهفته خود را افشا کرده اند.

 

نظر شما:

security code