رییس سازمان صمت گیلان خبر داد:

تجارب موفق گیلان در از سرگیری فعالیت شرکت های راکد


۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۰ | کد خبر: ۲۶۲ چاپ
تجارب موفق گیلان در از سرگیری فعالیت شرکت های راکد

رییس سازمان صمت گیلان گفت:گیلان تجارب موفقی در از سرگیری فعالیت‌های شرکت‌های راکد دارد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، فرهاد دلق‌پوش، با بیان اینکه واحدهای صنعتی جدا از مالکیت خصوصی متعلق به مردم این مرز و بوم هستند، گفت: واحدهای صنعتی بزرگ جدا از مالکیت خصوصی، متعلق به این مرز و بوم و دارای مسئولیت های اجتماعی عمومی و جایگاه ویژه در بحث اشتغال و اقتصاد هستند.

وی به تجارب موفق از سرگیری فعالیت‌های شرکت‌های راکد از جمله ایران برک و صنایع چوب اسالم اشاره کرد و افزود: با توجه به تعاملات موجود حتی می‌توانیم برای صادرات محصولات کاشی خزر به کشور روسیه و احیای بازار این شرکت اقدام کنیم که همگی این موارد منوط به جدیت و عزم راسخ سهامداران این شرکت است.

دلق‌پوش خاطرنشان کرد: در حل مشکلات شرکت ها باید از دامن زدن به اختلافات پرهیز شود و اخلال در امور صنعتی پذیرفته نیست و ما طرفدار تولید کننده هستیم هرچند ممکن است با منافع برخی سازگار نباشد ولی وظیفه اخلاقی و سازمانی خود می‌دانم تا احیای مجدد واحدهای راکد به چرخه تولید از هیچ تلاشی فروگذار نکنم.

وی تصریح کرد: تامین آب مورد نیاز صنایع آب‌بر یک ضرورت زیرساختی برای توسعه فعالیتهای صنعتی است به ویژه در مورد صنایع غذایی باید حساسیت لازم برای تامین آب شرب مصرفی وجود داشته باشد تا از هزینه های سربار تولید کاسته و منافع مصرف کنندگان نیز همزمان در نظر گرفته شود.

نظر شما:

security code