نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در اینستاگرامش از درگذشت پسرش «ارشیا» در سن ۲۶ سالگی خبر داد.

 پسر نسرین مقانلو بازیگر سینما درگذشت/ علت فوت ارشیا در ۲۶ سالگی چه بود؟/تصاویر
کلانشهر : نسرین مقانلو در پست اینستاگرامی اش با اشاره به درگذشت پسرش نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

 ارشیا خلیلیان ۲۶ ساله و متولد آمریکا پسر بزرگ نسرین مقانلو بازیگر فیلم ها و سریال های ایرانی است که در ۷ مهرماه ۱۴۰۱ به علت سکته مغزی جان خود را از دست داد.

 او چندی پیش از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که بعد از مدتی بهبود پیدا کرد.
نسرین مقانلو
نسرین مقانلو در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۵ ساله بود با کمال خلیلیان که سابقه بازی در تیم های گمرک اهواز، پاس و تاج را داشت ازدواج کرد و برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شد.

آنها صاحب ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین شدند که هر دو پسر متولد و تحصیل کرده آمریکا بودند. مقانلو بعد از ۱۰ سال به ایران بازگشت اما همسر و فرزندانش بین ایران و آمریکا در رفت و آمد هستند.که دو روز قبل پسرش ارشیا جان خود را از دست داد.