کاوه رضایی بازیکن باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل اعلام حمایت از اعتراضات اخیر در ایران بازداشت شد.

کاوه رضایی بازیکن تراکتورسازی تبریز بازداشت شد
کلانشهر : به گزارش خبرگزاری دیلی فوتبال؛کاوه رضایی به دلیل آنچه حمایت از گروه‌های «تجزیه طلب و تحریک آشوبگران در اغتشاشات» پس از مرگ مهسا امینی عنوان شده بازداشت شد.

به گزارش کلانشهر،در پی اعلام جرم دادستانی علیه برخی از سلبریتی ها به جهت تشویق به اغتشاش و تحریک جوانان به آشوبگری، عده‌ای از چهره‌ها از جمله حسین ماهینی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس با حکم قضایی بازداشت شده‌اند. (بیشتر بخوانید)

کاوه رضایی متولد اسلام آباد غرب در کرمانشاه است و علاوه بر سابقه بازی در تمام رده‌های سنی تیم ملی فوتبال ایران، برای تیم‌های فولاد خوزستان،سایپا، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال، شارلوا و کلوب بلژیک هم توپ زده است.

او شهریورماه، قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، بعد از 5 سال از بلژیک به ایران بازگشت تا با بازی در تراکتورسازی تبریز شانس دعوت مجدد به تیم ملی فوتبال و بازی در جام جهانی 2022 قطر را پیدا کند.

رضایی بعد از درگذشت مهسا امینی (بیشتر بخوانید) با انتشار استوری‌هایی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به درگذشت امینی که مانند این فوتبالیست، کُرد بود واکنش همدلانه نشان داد.

منتقدان، این بازیکن را متهم کرده‌اند که در استوری اینستاگرام خود برای همدردی با مرگ مهسا امینی از پرچم یکی از گروه‌های تجزیه‌طلب کردستان استفاده کرده بود. آخرین پست اینستاگرامی رضایی نقشه ایران با هشتگ #ایرانم و یک قلب سیاه رنگ است.

فرنوش شیخی بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران که همسر کاوه رضایی است هنوز به طور رسمی نسبت به این موضوع اعلام موضع نکرده است. آن‌ها دختری سه ساله به نام شاران دارند.