خبرگزاری تسنیم با اشاره به درگیری های خونین امروز زاهدان خبر داد؛

فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید/۳نفر از نیروهای قرارگاه قدس سپاه مجروح شدند


۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۷ | کد خبر: ۲۶۲۱۷ چاپ

سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح شد ‌و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما در پی شدت  جراحت در بیمارستان به شهادت ‌رسید

فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید/۳نفر از نیروهای قرارگاه قدس سپاه مجروح شدند
کلانشهر : خبرگزاری تسنیم نوشت:ساعاتی پیش جمعی‌ از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی ‌کردند‌ که در ‌این حادثه سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهد‌ان، ‌در ادامه آشوب‌های امروز زاهدان،(بیشتر بخوانید) ساعاتی پیش جمعی‌ از عناصر معاند نظام در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی می‌کردند که بلافاصله ‌نیروهای امنیتی در منطقه حضور یافتند.

متاسفانه در ‌این حادثه سیدعلی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح شد ‌و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی ‌دقایقی پیش در پی شدت  جراحت در بیمارستان به شهادت ‌رسید.

به گزارش تسنیم، اشرار مسلح از ظهر امروز در زاهدان ‌با حمله به 3 کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری 16 زاهدان کردند‌.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زده و یک نانوایی در منطقه ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها  یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم اکنون وضعیت شهر پایدار است.

همچنین خبرگزاری ایرنا خبر داد:در جریان این درگیری ها سه نفر از نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه هم مجروح شدند.

براساس گزارش ایرنا  در جریان درگیری های خونین زاهدان تا کنون بیش از ۱۵ نفر زخمی شده اند و شاهدان عینی هم گفتند ۱۹ نفر کشته شده‌اند.