همزمان برخی افرادی در بیرون دانشگاه صنعتی شریف و در خیابان آزادی تجمع کردند که منجر به ترافیک سنگین در آن محدوده شد و این افراد نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند

گزارش فارس از اعتراضات امروز غروب و امشب دانشگاه شریف/دانشجویان شعارهای رکیک و استادیومی می دادند!

کلانشهر:خبرگزاری فارس لحظاتی پیش گزارش داد:از عصر امروز حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع اعتراضی شعارهای تندی را علیه مسئولان کشور سردادند. معترضان همچنین خواهان آزادی دانشجویانی شدند که گفته شده در روزهای اخیر بازداشت شده‌اند.

-نکته قابل تاسف در این تجمع شعارهای رکیک و استادیومی بعضی از دانشجویان بود که در ویدیوهایی که این افراد از تجمع‌شان در فضای مجازی منتشر کردند به وضوح شنیده می‌شود و شاید پیش از این کمتر کسی از دانشجویان دانشگاه شریف چنین ادبیاتی را متصور بود.

-با ادامه وضعیت جمعی حدودا ۷۰ نفره از دانشجویان طیف مقابل نسبت به این ادبیات معترض و خواهان برخورد با حرمت‌شکنان شدند. تعدادی از دانش‌جویان با هماهنگی مسئولان دانشگاه از دَرِ شمالی خارج شدند اما دانشجویان می‌گویند برخی لیدرها به پارکینگ رفته و در آنجا بازداشت شدند.

-همزمان برخی افرادی در بیرون دانشگاه و در خیابان آزادی تجمع کردند که منجر به ترافیک سنگین در آن محدوده شد و این افراد نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند. دقایقی بعد وزیر علوم در جمع دانشجویان حاضر شد و به آن‌ها اطمینان داد که موضوع دانشجویان بازداشتی را پیگیری خواهد کرد.

-هم‌اکنون در بیرون دانشگاه برخی خانواده‌ها که نگران فرزندان‌شان بودند منتظر خروج آن‌ها هستند.

دانشگاه و خوابگاه دانشگاه شریف امن است

لحظاتی پیش کانال تلگرامی روزنامه شریف هم نوشت:

«خوابگاه‌های دانشگاه شریف هم اکنون در وضعیت امن قرار دارند»

-در خوابگاه‌های طرشت٣، طرشت ٢ و شوریده خبری نیست و محیط آرامی دارد.

- اطراف خوابگاه مصلی و احمدی روشن ترافیک شدیدی برقرار است و یگان ویژه در حال تردد در اطراف خیابان‌های آن است. اما داخل خوابگاه‌ها امن است.

-دانشجویان از اطراف پنجره دور شوند و آن‌ها را ببندند.

-به اخبار‌ نامعتبر درباره‌ی خوابگاه توجه نکنید. خوابگاه‌ها امن هستند و مورد حمله واقع نشده‌اند.
همچنین طبق گفته‌ی معاون دانشجویی دانشگاه شریف بچه‌های باقی‌مانده در دانشگاه در یک مکان جمع شده‌اند و غذا خورده‌اند و در امنیت‌اند.

نظر شما:

security code