درباره شایعات بعد از ملاقاتهای دولتمرد گیلانی در مهمانسرای سازمان مدیریت گیلان؛

آیا گزینه استانداری نوبخت،کیوان محمدی است؟


۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۰ | کد خبر: ۲۶۳۱ چاپ
آیا گزینه استانداری نوبخت،کیوان محمدی است؟

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از گیل خبر، در حالیکه بنابر رسم هرساله ی شرکت در مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در مسجد صفی در رشت، دکتر محمدباقر نوبخت از روز گذشته در شهر رشت حضور داشته و در مهمانسرای سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان مستقر شده است،برخی در تلاشند تا اینگونه القا کنند که حضور ایشان در این مهمانسرا و ملاقاتهای عمومی که داشته اند در راستای بیعت گرفتن از اقشار مختلف گیلانیان برای استانداری کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان است!
تصاویر دیدار مردم،نمایندگان و ورزشکاران با معاون گیلانی رئیس جمهور و حضور محمدی در اکثر این جلسات نیز خودبخود راحتی ادعای این القا کنندگان را افزایش می دهد.
حال باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده نوبخت بین معاون گیلانی خوش نام خود قاسم رمضانپور و یا محمدی مدیر استانی خویش کدامیک را بر می گزیند. پیشتر گیل خبر در تحلیلی از نقش مهم نوبخت در انتخاب استاندار آتی گیلان سخن گفته بود.
بی شک انتخاب کیوان محمدی که انتصاب وی در سازمان مدیریت نیز موافقین و مخالفین زیادی از بدنه این سازمان و گروههای سیاسی و اجتماعی گیلان ایجاد کرده بود، اینبار نیز با موافقان و مخالفان زیادی همراه خواهد بود. به خصوص که طی چندسال گذشته بخش تاثیرگذاری از بدنه جوانان این حزب در گیلان نسبت به سیاستها و دخالتهای برخی از نزدیکان محمدی در حوزه گیلان گله مند هستند.