وزیر کشوربا ذکر این نکته که آن‌ها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالیکه جمهوری اسلامی در اوج قدرت است گفت:کومله و دموکرات که جنایت‌های زیادی را نسبت به مردان و دختران و مردم کردستان مرتکب شده‌اند، دلشان به خاطر این دختر خانم نمی‌سوزد.

براندازی حکومت ایران یک فکر ابلهانه است / جمهوری اسلامی چنان در اقتدار مذاکره می کند که همه کشور ها کلافه شده اند
کلانشهر : احمد وحیدی ظهر امروز در نشست صمیمی نخبگان و فعالان فرهنگی استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام اظهار کرد: در این ایام برخی نخواستند این ایام شادی تجلی کافی پیدا کند و حوادثی آفریدند که براساس یک تحلیل، منش و باور غلط و یک کینه قدیمی شکل گرفت و مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد کرد.

به گزارش فارس، وزیر کشور اضافه کرد: هیچگاه نمی‌توانند این موهبت به اسلام و پیامبر و نظام که در اعماق وجود تک‌تک مردم ایران و کردستان ریشه دارد را خارج کنند.

وی ادامه داد: امروز در شرایط ویژه و سرنوشت‌سازی در جهان قرار داریم و اوضاع جهان در تب و تاب است و غرب دچار مشکلات فراوانی است، این بی‌پایگی مادی روز به روز خود را نشان می‌دهد و برای همه آشکار می‌شود به آن تمدنی که تکیه کرده‌اند آنچنان خالی است که در حال فروریختن است.

وحیدی تصریح کرد: چه در غرب و چه در امریکا و اروپا اوضاع نابسامان است اما با سانسورهای هدفمند بخش مهم، اخبار آن به مردم نمی‌رسد.

وی ادامه داد: مکتب اسلام با همه دشمنی‌هایی که با آن می‌شود پژواک آن در دنیا بسیار قوی است و دیدید هر جا حرف از اسلام آمد نتوانستند آن را مغلوب کنند.

وزیر کشور اذعان کرد: اگر غرب نتوانست کشورهای منطقه‌ای ما را در سیطره خود بیاورد مربوط به اسلام است که لبنان، یمن و فلسطین یکی از آن کشورهاست.

به گفته وی، ایران منادی اسلام ناب است، اسلام عدالت‌گستر، ظلم‌ستیز و حامی مستضعفین و اگر امروز اسلام جلو غرب ایستاده است، در جایی به نام ایران تشکیل شده که خود از جایگاهی در جهان برخوردار است و مقتدرانه جلو می‌رود و اینها نمی‌خواهند ایران مقتدر باشد.

وزیر کشور یادآوری کرد: مرگ دخترخانمی را بهانه اغتشاشات می‌کنند، کومله و دموکرات که جنایت‌های زیادی را نسبت به مردان و دختران و مردم کردستان مرتکب شده‌اند، دلشان به خاطر این دختر خانم نمی‌سوزد.

وی ادامه داد: زمانی که صدام سردشت را بمباران شیمیایی کرد، اینها چرا موضع نگرفتند چون مزدور صدام بودند و امروز مزدور امریکا و اسرائیل هستند.

وزیر کشور عنوان کرد: خیلی روشن است کسانی که اصولا با اسلام مخالف هستند، از انسانیت هم بویی نبرده‌اند که در بوق و کرنا می‌کنند و فکر می‌کنند اگر با این همه تبلیغات چند تا چراغ راهنمایی بشکنند کشور را تجزیه می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالیکه جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و مشاهده می‌کنید که چنان در اقتدار مذاکره می‌کند که همه کشورها کلافه شده‌اند و در بخش دفاع و امنیت نیز قدرتمند ایستاده و سایر مسائل را نیز دنبال می‌کند.

به گفته وزیر کشور، براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و یا از سر نادانی است.

وی افزود: اغتشاشات به کشور مردم کردستان ضرر می‌رساند چرا که سرمایه‌ها را فراری می‌دهد در حالیکه مسوولان کردستان دنبال سرمایه‌گذاری و توسعه و منفعت مردم هستند.

وی گفت: چطور می‌شود امریکایی که با تمام توان علیه ملت با تحریم‌ها کار می‌کند امروز طرفدار مردم شده است و بدتر، آن است که کسی باور کند، هر چند مردم ما و مردم کرد آن را باور نمی‌کنند.

وحیدی اذعان کرد: اینترنشنال رسانه سعودی که با تمام قدرت علیه ایران فعالیت دارد امروز طرفدار مردم کرد شده است و نمی‌دانند مردم این دروغ‌های بزرگ را قبول ندارند.

وی افزود: بانوان در تمام حوزه‌های ورزشی و علمی در کشور با عفت جایگاه دارند اما آنها تلاش می‌کنند ذهن زنان ما را به سمت انحرافات سوق دهند.

وحیدی اظهار داشت: آنهایی مدعی هستند می‌خواهند از حقوق زن ما دفاع کنند، در حالیکه آنها زن را به یک کالا تبدیل کردند.

وی در ادامه افزود: ایران مال همه اقوام است و افتخار ایران، افتخار همه است و همه در این افتخارات و تمدن‌سازی نقش دارند.

وزیر کشور اذعان کرد: اگر جوانان ما دشمن را به خوبی نشناسند و در فضاهای مجازی دنیا را غیرواقعی ببینند چنین مشکلاتی پیش می‌آید و ما دوست نداریم جوانانمان را از ما بگیرند.

وی افزود: حساب اغتشاشگران و تحریک‌کننده از جوانان ما جداست چون برخی جوانان به دلیل تبلیغات فراوان و احساسی فریب خورده‌اند، آنها چنان فضاهای دروغین و توهم‌سازیی درست می‌کنند که طرف بدیهیات را نمی‌بیند، آنها دنبال پرکردن ذهن جوانان ما از مفاهیم ضد دین و ضد خدا هستند که باید جوانان را روشن کرد.

وحیدی خاطرنشان کرد: گروه‌های منزوی رانده‌شده‌ای امروز برای مردم قیم‌معابانه خط و نشان می‌کشند، اگر از مردم دفاع می‌کنید و مدافع دموکراسی هستید چرا کاسبان را به بستن بازار و مغازه‌ها تهدید می‌کنید.

وی عنوان کرد: مردم کرد ۴۳ سال است که مرزها را در برابر دشمنان حفظ کرده‌اند فقط آنچه مهم است باید به وظیفه‌مان عمل کنیم و مسائل را تبیین کنیم و توجیه کنیم اینهایی که پشت قضیه هستند چه جنایتکارانی هستند.

وزیر کشور افزود: نیروی انتظامی با چهار نفر جوان که گول ضدانقلاب خورده است، به آرامی برخورد می‌کند اما اگر از حد بگذرد باید جدی برخورد کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در این شرایط ایجاد آرامش برای توسعه کردستان است چرا که هر ناآرامی به این استان ضربه می‌زند.

وحیدی تاکید کرد: باید همه به میدان بیایند و در مقابل کسانی که می‌خواهند برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند بایستند و نخبگان و علما هم صحبت کنند و بگویند که خواست مردم، توسعه، آرامش و اقتدار و سربلندی و استقلال است.