عموی اسرا پناهی دختر دانش آموز اردبیلی که به تازگی خبر فوتش با برداشت های سیاسی، جنجال برانگیز شده توضیحاتی درباره چند و چون درگذشت برادرزاده اش ارائه کرده است.

علت فوت اسرا پناهی دانش  آموز اردبیلی به روایت عموی او:اسرا بیماری قلبی داشت/در مدرسه بدحال نشد/فیلم
کلانشهر: شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان و برخی کاربران شبکه های اجتماعی مدعی هستند که اسرا پناهی بعد از سردادن شعارهای اعتراضی به همراه تعدادی دیگر از دانش آموزان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

این رسانه ها در ادامه ادعاهایشان می‌گویند که در این بین تعدادی از دانش آموزان هم بازداشت شده‌اند.

حالا در فیلم منتشر شده، عموی این دختر نوجوان می گوید که برادرزاده‌اش بیماری زمینه ای داشته و مادرزادی با نارسایی قلبی دست و پنجه نرم می کرد و چند شب قبل در خانه دچار مشکل می شود و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

مسئولان اردبیل این ادعاها را به طور کامل تکذیب کرده بودند. شب گذشته علی محبوبی پور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در این ارتباط گفت:ادعا درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل کاملا تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد.‌‌

‌خبرگزاری فارس هم با دروغ خواندن مرگ یک دانش آموز در اعتراضات مدرسه شاهد اردبیل و بازداشت ۷ دانش‌آموز به نقل از رئیس آموزش‎ و‌ پرورش اردبیل نوشت:این ادعا مضحک است چون مدارس استان اردبیل در روزهای پنجشنبه تعطیل است.(بیشتر بخوانید)

حالا همشهری‌آنلاین هم با انتشار مصاحبه عموی اسرا پناهی،نوشته است رسانه‌های ضد ایرانی پیش از این در خبری دروغ اعلام کردند که اسرا پناهی، دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل در اغتشاشات و توسط نیروهای امنیتی فوت کرده است.