اظهارات جنجالی مداح مشهور در جشن میلاد پیامبر(ص) درباره دولت به طور کامل بایکوت خبری شد.

حمله محمود کریمی به دولت: آقای رئیسی مردم به ستوه آمدن!
کلانشهر:اظهارات سیاسی محمود کریمی درباره دولت و فشار اقتصادی به مردم در روز جشن میلاد پیامبر (ص) در میدان ولیعصر به طور کامل بایکوت شد و در هیچ رسانه‌ای بازتاب نداشت.

تازه نیوز نوشت:برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی حاضر در این جشن اما با اشاره به سانسور و قطع سخنان این مداح اهل‌بیت توسط شبکه سه سیما، بخش‌های اصلی اظهارات او را نقل کرده‌اند.

 محمود کریمی در ادامه اظهاراتش درباره حجاب و برخی افراد کم حجاب در جامعه و نوع برخورد رهبر انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی که با واکنش گسترده مردم حاضر در جشن مواجه شد به انتقاد شدید از دولت سیزدهم پرداخت.

وی با حمایت از شخص سید ابراهیم رئیسی، با انتقاد شدید از دولتمردان او وزرای کابینه سیزدهم را کارنابلد و بی‌تجربه توصیف کرد و گفت: مردم به ستوه آمده‌اند آقای رئیسی! با این وزرا و تیم اقتصادی نمی‌شود برای مردم کاری کرد. این افراد و تیم اطراف خود را تغییر دهید. گرفتاری مردم را ببینید!

این مداح کشورمان در عین حال تاکید کرد که این انتقادات حرف تمام مداحان حاضر در این مراسم است و ما از هیچ فرد و دولتی حمایت نمی‌کنیم و تنها سرباز مقام معظم رهبری هستیم. ما طرف مردمی هستیم که در فشار اقتصادی دارند زندکی می‌کنند و به بهبود وضع امید داشتند اما واقعا تحت فشارند!

اظهارات محمود کریمی که در حضور مداحان شناخته‌شده‌ای چون منصور ارزی، محمدرضا طاهری، سعید حدادیان و سید مجید بنی فاطمه عنوان شد، با استقبال مردم نیز همراه شد اما در هیچ رسانه‌ای بازتاب نداشت.