فرمانده انتظامی هرمزگان جزئیات آدم ربایی مسلحانه در شهرستان رودان را تشریح کرد.

 جزئیات آدم ربایی مسلحانه در شهرستان رودان اعلام شد
کلانشهر:سردار جعفری در تشریح این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی در روستای وزیری از توابع شهرستان رودان، بلافاصله کارآگاهان زبده پلیس به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با اعزام ماموران به محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو با ۴ سرنشین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک نشین که یکی از آنان مسلح به اسلحه جنگی بوده به داخل باغ آمده و فرد گروگان را به همراه ماشین پارس سفید رنگ ربوده و به سمت شهر رودان حرکت کرده اند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: طی تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و اظهارات شاهدین فرد آدم ربا که صورت خود را نپوشانده بود شناسایی و مشخص شد که نامبرده با انگیزه اختلاف حساب اقدام به آدم ربایی نموده که تلاش برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری عاملان گروگانگیری در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اعلام آماده باش کامل به یگان‌ها و اجرای فوری طرح مهار در سطح شهرستان و همه محورهای مواصلاتی عنوان کرد: در کمتر از یک ساعت با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، عاملان آدم ربایی و محل نگهداری گروگان مورد شناسایی قرار گرفت.

سردار جعفری با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپی متشکل از تکاوران پلیس به محل نگهداری گروگان و آدم ربایان اعزام شدند، اضافه گرد: پس از انجام عملیات روانی و با رایزنی بزرگان و ریش سفیدان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها  کردن گروگان از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، تصریح کرد: با توجه به شناسایی فرد رباینده و سایر همدستانش، اقدامات پلیسی برای دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار دارد.