جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، و تخریب اموال عمومی به واحد‌های صنفی شب گذشته در گیلان خبر داد.

دستگیری ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش و تخریب اموال عمومی دیشب در گیلان

کلانشهر: سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به برخی تحرکات سوء و برهم زدن نظم و امنیت در برخی از نقاط استان در شب گذشته گفت: به دنبال انتشار فراخوان‌های هدفمند دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی، عده‌ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحد‌های صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.
وی در ادامه از دستگیری ۸۱ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در استان خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی برای برخورد با اغتشاشگران گفت: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
این مقام انتظامی در ضمن ابراز همدردی با خانواد شهدای شب گذشته حرم مطهر حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ و عرض تسلیت به هموطنان به ویژه مردم شریف استان فارس و با تقدیر و تشکر از همکاری خوب شهروندان گیلانی با پلیس برای تامین امنیت تصریح کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با دروغ پردازی و تحریک افراد ناآگاه باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.