چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌هایی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد

خانواده «مهرشاد شهیدی» در مراسم همراهی خوبی داشتند؛ عدم شلیک گلوله به فرزندشان را تایید کردند
کلانشهر : بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خانواده مهرشاد شهیدی نژاد عدم شلیک گلوله به وی را تأیید کرده و روز گذشته در مراسم تشییع (بیشتر بخوانید) نیز همراهی خوبی با استان داشته و خود را از جریانات معاند نظام، مبرا دانستند.
 بهنام نظری در گفت‌وگو با شبکه آفتاب در خصوص جزییات مرگ مهرشاد شهیدی‌نژاد اظهار کرد: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.

وی تصریح کرد: متوفی هیچگونه مدارک هویتی و حتی گوشی موبایل به همراه نداشت و هویتش نیز مشخص نبود، روز پنج شنبه به دنبال مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی و شناسایی وی از سوی خانواده هویتش مشخص شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: پس از بررسی‌های پزشکی قانونی هیچ گونه آثار شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی در این فرد مشاهده نشده است و شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه شیئ سخت به سر نامبرده،کاملا مردود است.

نظری تصریح‌کرد: همه این موارد در حضور خانواده شهیدی نژاد بررسی و مستندسازی شده و خانواده وی نیز عدم شلیک گلوله به وی را تایید کردند و روز گذشته در مراسم تشییع نیز همراهی خوبی با استان داشته و خود را از جریانات معاند نظام، مبرا دانستند.

نظر شما:

security code