اطلاعیه باشگاه داماش گیلان


۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۹ | کد خبر: ۲۷۳۷ چاپ
اطلاعیه باشگاه داماش گیلان

باشگاه داماش گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حضور داماش در لیگ یک فوتبال کشور در مرحله نهایی است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، باشگاه داماش گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با انجام مراحل پایانی و اداری انتقال امتیاز یکی از تیم‌های لیگ یکی، خبر حضور تیم داماش در فصل آینده لیگ یک فوتبال ایران در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به دل نگرانی و سوالات عدیده هواداران عزیز باشگاه داماش در خصوص حضور این باشگاه در لیگ دسته اول و با عنایت به اینکه مدیریت باشگاه داماش خود را مکلف به پاسخگویی به هواداران پرشور به عنوان سرمایه اصلی این باشگاه می‌داند و به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند که بحث حضور داماش در لیگ دسته یک از طریق خرید سهمیه، با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه و مسئولان استانی و کشوری با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، پیشرفت بسیار خوبی داشته و در مراحل پایانی و نهایی قرار دارد و قطعا در روز‌های آینده با اتمام کلیه مراحل اداری، این خبر به طور رسمی اعلام خواهد شد.
ضمنا در حال حاضر به موازات این پیگیری‌ها، تمرینات آماده سازی و فعالیت نقل و انتقالات باشگاه برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول در حال پیگیری و انجام است.
در پایان از صبوری هواداران گرانقدر باشگاه داماش گیلان تشکر و قدردانی به عمل می‌آید و امید که با اعلام رسمی خبر خوش حضور تیم محبوبشان در لیگ یک در روز‌های آینده موجبات خوشحالی قلبی این عزیزان فراهم آید.