سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات گسترده و متنوع دولت در کام مردم تلخ شود، گفت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.

جمهوری اسلامی، گرجستان، اوکراین و قرقیزستان نیست که بتوان در آن انقلاب مخملی و کودتا کرد/«آرتین» و «آرمان» را مانند «سلیمانی» از فضای مجازی حذف کرده اند
کلانشهر : به ایسنا، سیدمحمد حسینی در پاسخ به دعوت نماینده مردم علی آباد کتول با حضور در هجدهمین یادواره ۵۵ شهید مسجد و محله امام حسن عسکری و در جمع جوانان و اقشار مختلف مردم این شهرستان اهمیت برگزاری چنین یادواره هایی را برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان مورد تاکید قرار داد و گفت: اگرچه زبان از بیان رشادت، ایثار و فداکاری شهیدان قاصر است و شهدا را باید از زبان وحی توصیف کرد، اما باید از فرصت های مختلف برای ترویج روحیه جهاد و شهادت استفاده کنیم.

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: ملتی که شهیدان خود را تکریم و بزرگ می دارد و از چنین روحیه ای برخوردار است هرگز شکست نمی خورد و دشمنان در مقابل چنین ملتی چاره ای جز عقب نشینی ندارند. با شهیدان خود عهد و پیمان می بندیم که پرچم پر افتخار فرهنگ و مکتب کربلا و عاشورا را همواره در اهتزاز نگه داریم.

حسینی با اشاره به پرونده سیاه آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: آمریکا از سال ۱۳۳۲ و حدود ۶۹ سال است که انواع توطئه ها را به منظور تحت فشار قرار دادن ملت ایران به کار گرفته است و امروز نیز برای ایجاد اغتشاش جنگ ترکیبی در پیش گرفته است و در این اقدام شوم ، رژیم صهیونیستی و مرتجعین عرب نیز آمریکا را همراهی می کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی سونامی رسانه ای به راه انداخته و رسانه را به اتاق جنگ ترغیب و تهییج مردم تبدیل کردند و در این راستا حتی بر خلاف قوانین و مقررات خود به ترویج خشونت و آموزش ساخت انواع مواد منفجره می پردازند.

وی افزود: دشمنان در حالی که فضای مجازی و رسانه را به محل آموزش خشونت تبدیل کرده اند، اسم آرتین و آرمان، طلبه شهید را همانند اسم سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی از فضای مجازی حذف و محدود کرده‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گرجستان، اوکراین و قرقیزستان نیست که بتوان در آن انقلاب مخملی و کودتا ایجاد کند چرا که ملت ایران با تمام وجود در صحنه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس همه دشمنان ملت ایران پشت سر صدام علیه ملتی که در آغاز راه بود قرار گرفتند اما ملت ایران با قدرت ایمان ، رشادت و روحیه شهادت طلبی، آنها را به عقب راندند و بدون تردید اگر چنین روحیه ای وجود نداشت دشمن با توجه به امکانات و تجهیزات گسترده‌ای که داشت، پیروز می شد.

حسینی گفت: جوانان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و در مقاطع مختلف از اسلام، ارزش های دینی و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده است این در حالی است که عده ای که با فریب شعار جانم فدای میهن سر می دهند، نه تنها حاضر نیستند قدمی در راه دفاع از کشور بردارند بلکه به وطن فروشی روی می آورند و با دشمنان همنوایی می کنند. در آشوب های اخیر گروه های مختلف از سلطنت طلب تا داعش دست به دست هم دادند و با تقسیم کار به دنبال انتقام از ملت ایران هستند ولی مثل همیشه با ایستادگی و بصیرت مثال زدنی ملت مواجه شدند.

حسینی با بیان اینکه برخی سیاسیون و سلبریتی ها اقدام سردار سلیمانی و حججی ها در مبارزه با داعش را زیر سوال می بردند اظهار داشت: امروز برای همگان روشن شده است که هزینه مبارزه با دشمن در بیرون از مرزها بسیار کمتر از هزینه آن در درون شهرها است. امروز داعشی صفتان جوانان و نوجوانان را سپر خود قرار دادند و در میان مردم بدنبال کشته سازی و آسیب به اموال مردم هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نیروهای انتظامی در مقابله با آشوب اخیر نهایت خویشتن داری را به خرج دادند اظهار داشت: بیش از ده ها شهید و زخمی از نیروهای نظامی و انتظامی نشانگر سعه صدر و خویشتن داری مسئولین ایجاد نظم و امنیت در کشور است تا خدای ناکرده آسیبی به بی گناهی وارد نشود اما در مقابل، مطالبه جدی مردم کنار گذاشتن مماشات و برخورد جدی با عوامل اغتشاشات می باشد.

وی گفت: مردم ایران پرورش یافته مکتب عاشورا و کربلا هستند و با روحیه ایستادگی و مقاومت سختی ها و توطئه های دشمنان را پشت سر گذاشته و به الهام بخش ملت‌های آزادیخواه و عدالت طلب جهان تبدیل شدند و امروز و در صحنه جنگ ترکیبی همه اصحاب اندیشه و فکر وظیفه دارند بیش از گذشته در صحنه هوشیاری و بصیرت افزایی جوانان حضور یافته و نسل جوان را با معیارهای دوگانه غربی ها و بدخواهان ملت ایران آشنا کنند تا دشمنان نتوانند با ریاکاری و فریب اهداف خود را پیش ببرند.

وی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد اغتشاش و آشوب قصد دارند در مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران توقف ایجاد کنند اما با توجه به همگرایی و هم افزایی که بین قوا و دستگاه‌های مختلف ایجاد شده است دوران رخوت و درجا زدن تمام شده است. مسئولین با اهتمام جدی تری تصمیم دارند شرایط را روز به روز به نفع مردم تغییر داده و مشکلات را از پیش روی آنان بردارد و در همین راستا در یک سال اخیر بسیاری از واحدهای نیمه تمام و راکد، با تلاش مضاعف فعال شده، سطح روابط با کشورهای همسایه و منطقه بیش از چند برابر افزایش یافته است و همه ظرفیت ها برای جبران کمبود ها و گره گشایی از مشکلات مردم به کار گرفته شده است.

حسینی تصریح کرد: دولت بدون توجه به حاشیه سازی های کاذب دشمنان و بدخواهان ملت ایران بی وقفه مشغول خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم است و در این مسیر هرگز متوقف نخواهد شد. معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می کند مشکلات و گرفتاری های مردم را به حداقل برساند و با جلب رضایت مردم و ایجاد نشاط و شادمانی در جامعه، سرمایه اجتماعی را افزایش دهد و در این مسیر مصالح مردم بر هر چیزی اولویت دارد.

معاون رئیس جمهور خطاب به مردم گفت: اطمینان داشته باشید که مسئولین شبانه روز و بی وقفه مشغول تلاش هستند و هیچ گونه کم کاری و اهمال وجود ندارد و با تمام وجود تصمیم دارد با برداشتن موانع از سر راه مردم، شرایط بهتری را برای زندگی و آسایش مردم فراهم کند و بدون تردید بر اساس وعده الهی در این مسیر بن بستی وجود ندارد.

معاون رئیس جمهور که با استقبال استاندار و مسئولین ارشد محلی وارد استان گلستان شد در جلسه ای که در فرمانداری علی آباد کتول با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهری برگزار شد، مشکلات شهرستان و آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفرهای استانی را مورد بررسی قرار داد.

نظر شما:

security code