دستگیری مردی که آبروی یک شرکت را برد


۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۵ | کد خبر: ۲۷۴۶۳ چاپ

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که اقدام به انتشار مطالب کذب علیه یک شرکت حمل و نقل کرده بود، خبر داد.

 دستگیری مردی که آبروی یک شرکت را برد
کلانشهر:سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ مدتی قبل نماینده حقوقی یک شرکت حمل و نقل با مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که فرد یا افرادی اقدام به نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در فضای مجازی کرده و اقدامات آنان منجر به آسیب خوردن به اعتبار و جایگاه این شرکت در میان برخی از مشتریانش شده است. 

وی با بیان اینکه نماینده حقوقی این شرکت مدارک خود را به ماموران پلیس فتا ارائه کرد، گفت: تحقیقات و اقدامات اولیه برای یافتن سرنخ‌هایی در خصوص این پرونده آغاز شد و در جریان آن متهم که مرد جوانی بود مورد شناسایی قرار گرفت. 

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: در ادامه هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این فرد در دستورکار قرار گرفت و ماموران پلیس فتا به محل اختفای این فرد در یکی از شهرهای حومه تهران اعزام شده و متهم را در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین تجهیزات الکترونیکی این فرد نیز توقیف شد. 

معظمی گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم پس از حضور در مقرپلیس فتا مورد بازجویی قرار گرفته و گرچه در ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود، اما پس از مواجهه‌ با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، به جرم خود اعتراف کرد و گفته که به دلیل کینه شخصی تصمیم به انتقام جویی از مالک این شرکت حمل و نقل گرفته و اقدام به انتشار مطالب کذب علیه وی در فضای مجازی کرده است.

به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

نظر شما:

security code