رئیس شورای شهر بندرانزلی:

عدم پخش مستقیم بازی های خانگی تیم فوتبال ملوان جای تأسف دارد


۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۴ | کد خبر: ۲۷۵ چاپ
عدم پخش مستقیم بازی های خانگی تیم فوتبال ملوان جای تأسف دارد

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ملوان شناسنامه ورزش گیلان است، گفت: عدم پخش مستقیم مسابقات خانگی ملوان انزلی از صداوسیمای مرکز استان جای تأسف دارد.
به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از مهر، امیر احمدی‌فرد شامگاه چهارشنبه در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی که در دفتر این شورا برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش برف و باران تجهیزات و امکانات شهرداری باید در آماده باش کامل باشد. همچنین شهرداری باید برای کارتن خواب‌ها مکانی در دو ناحیه شهر فراهم کند.

وی با اشاره به افزایش بی سابقه قیمت قیر و متوقف شدن اجرای پروژه روکش آسفالت معابر شهری، افزود: پروژه‌های خوبی در سطح شهر در حال اجرا است که امیدوارم شاهد تکمیل آنها تا دهه مبارک فجر امسال باشیم.

احمدی فرد با بیان اینکه شهردار انزلی باید دفترچه عوارض محلی و بودجه سال آتی را در موعد مقرر به شورا ارسال کند، ادامه داد: شهرداری در تدوین بودجه از دانش و تجربه نخبگان شهری بهره‌گیری کند. 

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی این تیم را هویت شهر انزلی و شناسنامه ورزش استان گیلان عنوان کرد و گفت: عدم پخش مستقیم بازی‌های خانگی تیم ملوان از صدا و سیما مایه تاسف است.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی همچنین به موضوع ساماندهی آرامستان و جمع آوری سگ‌های ولگرد اشاره و بیان کرد: جلسات بسیاری با مدیران شهرستان در این زمینه برگزار شده اما به دلایل نامشخص جلوی اجرای طرح‌ها گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم در پارلمان محلی هستند، تأکید کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم از سوی شورا حق آنها بوده و باید با برنامه‌ریزی و دانش محوری به نیازها و مطالبات مردم این شهر پاسخ دهیم.