دادستان شهریار:

پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را «مسمومیت» گزارش کرده است


۱۴۰۱/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۰ | کد خبر: ۲۷۵۴۸ چاپ

دادستان شهریار با اشاره به نظریه پزشکی قانونی گفت: پس از معاینه جسد خانم نسرین قادری، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.

پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را «مسمومیت» گزارش کرده است
کلانشهر : دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را مسمومیت گزارش کرده است.

به گزارش میزان، حمید عسگری پور دادستان شهریار، در رابطه با ادعاهای مطرح شده درباره فوت خانم نسرین قادری گفت: ساعت ۱۴ روز جمعه مورخه ۱۳ آبان ماه سال جاری یکی از بستگان متوفیه با مراجعه به کلانتری محل اعلام می‌کند که به درب واحد مسکونی مرحومه قادری مراجعه کرده و وی درب را باز نکرده است.

عسگری پور افزود: پس از دستور قضایی و باز کردن درب آپارتمان، ماموران انتظامی با حضور اقوام متوفیه وارد منزل شده و مشاهده می‌کنند که جسد خانم نسرین قادری در پذیرایی بر زمین افتاده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به نظریه پزشکی قانونی، تصریح کرد: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.

وی افزود: تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

پدر نسرین قادری: دخترم به دلیل بیماری از دنیا رفت

خبرگزاری ایرنا هم با انتشار مصاحبه ای ویدئویی با پدر نسرین قادری نوشت:

احمد قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دخترم تشنج داشت این روزها هم به آنفلوانزا مبتلا شده بود به همین دلیل هم فوت کرد، ضمن اینکه شب همان روز که فوت شد، پسرم (برادرش) تا ساعت ۱۲ شب پیش او بود و حتی ما هم با او تماس تلفنی داشتیم.

وی افزود: فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او نشد، به ناچار از دختر دیگرم خواستیم به منزل نسرین رفته و ما را از وضعیت او باخبر کند که وی نیز به همراه همسرش راهی منزل نسرین شدند.

پدر مرحومه قادری اضافه کرد: با مراجعه دختر و دامادم به درب منزل نسرین بازهم هیچ خبری از او نشد بنابراین با هماهنگی یکی از همسایگان درب خانه را شکسته و با پیکر بی جان او مواجه می‌شوند.

وی یاداور شد: دختر و دامادم بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس می‌گیرند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل می‌شود.

این پدر داغدیده از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و داغ این خانواده را با حرف های بی پایه و اساس تازه نکنند و از برگزاری هر گونه تجمعی به نام دخترش خودداری کنند.

قادری هرگونه شایعه درباره حضور دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات را رد کرد.

نسرین قادری ۳۵ ساله و اهل مریوان بود که در شهریار تهران سکونت داشت و روز ۱۳ آبان از دنیا رفت.

پیکر وی روز شنبه پس از انجام تشریفات قانونی به زادگاهش مریوان منتقل و خاکسپاری شد.

نظر شما:

security code