فروش پیراهن به خریداران بلیت بازی های ایران

لو رفتن طرح لباس تیم ملی در جام جهانی+عکس


۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۳ | کد خبر: ۲۷۵۷۴ چاپ

هنگام تحویل بلیت‌های جام جهانی به مردم شرکت مجید طرح لباس های تیم ملی در قطر را لو داد!

لو رفتن طرح لباس تیم ملی در جام جهانی+عکس

کلانشهر: به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال از چند روز قبل اعلام کرد که مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی قطر در روز چهارشنبه 17 آبان برگزار می‌شود. حالا اما در فاصله یکروز تا مراسم رونمایی شرکت تولیدی این البسه طرح آن را لو داده است!

فدراسیون فوتبال بر اساس برنامه از قبل پیش‌بینی شده بلیت های جام جهانی افرادی که از طریق سامانه و قرعه‌کشی موفق به خرید شده بودند را تحویل می‌دهد. تحویل بلیت افراددر مرکز ملی فوتبال با بررسی کد ملی و مشخصات است. مساله ای که در حاشیه تحویل بلیت ها عجیب به نظر می‌رسد اما وجود غرفه شرکت تولیدی مجید در مرکز ملی فوتبال است.

شرکت تولیدی مجید که البسه تیم ملی را برای جام جهانی تولید کرده، تعدادی از پیراهن های تیم ملی را در غرفه ای که تهیه شده به فروش می‌رساند. این پیراهن ها قیمت هایی از 350 هزار تومان تا 700 هزار تومان دارد.

افرادی که برای تحویل بلیت های جام جهانی خود به مرکز ملی فوتبال می‌روند با این غرفه مجید روبه رو می‌شوند و حتی خرید هم می‌کنند. نکته مهم اما اصرار فروشنده پیراهن ها بر اصلی بودن آنها است. او به همه مشتریان اعلام می‌کند که پیراهن های مذکور همان طرح اصلی ای است که فردا در مراسم رونمایی خواهد شد!

البته که درستی ادعای فروشنده پیراهن های مجید در مرکز ملی فوتبال نیاز به بررسی دارد اما اگر این ادعا صحت داشته باشد، اتفاقی عجیب رخ داده است. اینکه شرکت تولیدی البسه قبل از رونمایی لباس ها را به شکلی کاملا غیرمتعارف به فروش برساند موضوعی غیرقابل هضم برای طرفداران فوتبال خواهد بود.

هرچه هست باید ابتدا منتظر واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص فروش پیراهن ها در مرکز ملی باشیم ؛ همچنین باید در انتظار رونمایی از پیراهن تیم ملی باشیم و ببینیم آیا طرح اصلی پیراهن ها با آنچه امروز از سوی فروشنده شرکت مجید ادعا شد متفاوت است یا خیر. بدون شک اگر پیراهن تیم ملی در قطر همینی باشد که امروز هواداران در مرکز ملی فوتبال مشاهده و خریداری کردند، شاهد بلند شدن صداهای اعتراضی از سوی کارشناسان خواهیم بود.