خرید اتوبوس های شهری ویژه جامعه معلولین در رشت

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت از خرید پانزده دستگاه اتوبوس شهری دارای استانداردهای جهانی به منظور بهره مندی بیشتر جامعه معلولین از خدمات حمل و نقل عمومی در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، شیرزاد با اشاره به مناسب سازی محیط شهری برای جامعه معلولین رشت گفت: مناسب سازی در بخش های مختلفی از رشت در حال انجام است.

وی به خرید پانزده دستگاه اتوبوس شهری ویژه جامعه معلولین اشاره کرد و گفت: پانزده دستگاه اتوبوس بر اساس استانداردهای جهانی و به منظور سهولت بخشیدن به بهره مندی از حمل و نقل عمومی برای جامعه هدف خریداری و در پنج منطقه رشت توزیع شده اند.

شیرزاد با بیان اینکه اقدامات دیگری به منظور مناسب سازی محیط شهری در رشت در حال انجام است تصریح کرد: اصلاح و ترمیم ورودی ترمینال، نصب ورودی های مناسب در پارک های پرتردد و غیره از جمله اقداماتی است که در راستای مناسب سازی محیط شهری در رشت در حال انجام است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با تاکید به اصلاح و تعویض کف پوش بازار رشت اضافه کرد: به منظور سهولت در تردد جامعه معلولین به ویژه نابینایان اصلاح و تعویض کف پوش های مناطق پنجگانه شهر رشت آغاز شده است.

شیرزاد مناسب سازی محیط شهری را از جمله اولویت های مدیریت شهری دانست و گفت: امیدوارم با اقدامات انجام شده مشکلات پیش روی جامعه هدف برطرف و موجبات رضایتمندی آنان فراهم شود.

نظر شما:

security code