سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در تالاب عینک شهرستان رشت یک نفر مجروح شد.

سقوط پژو ۲۰۶ در تالاب عینک رشت؛ راننده گواهینامه نداشت و مجروح شد

کلانشهر: سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر سقوط یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در تالاب عینک شهرستان رشت، بلافاصله پلیس به آدرس این مکان اعزام شد.

 

وی افزود: با حضور ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راننده خودروی مورد نظر فاقد گواهینامه بوده و بدون داشتن مهارت کافی در رانندگی، حین حرکت در مسیر بلوار شهید افتخاری به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه به سمت راست خیابان منحرف و در تالاب عینک سقوط کرده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه راننده خودروی پژو ۲۰۶ مجروح شده است.

 

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به خطرات رانندگی بدون داشتن گواهینامه در وقوع حوادث ترافیکی و تصادفات شدید تاکید کرد: برخورد با افرادی که بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی با خودرو می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد و اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه متخلف توسط یگان‌های محسوس و نامحسوس پلیس به صورت جدی، بدون اغماض و با تمام ظرفیت و توان در حال انجام است و راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

نظر شما:

security code