رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا، گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات احداث استخر سرپوشیده آستارا در مجموع بالای ۸۰ درصد دارد و ادامه احداث و تکمیل آن نیازمند تخصیص اعتبار است.

پیشرفت استخر سرپوشیده آستارا به بیش از ۸۰ درصد رسید
کلانشهر:وحید خاصی پور  بیان اینکه پروژه استخر سرپوشیده آستارا از سال ۱۳۸۶ در مجموعه ورزشی وحدت شهر مرزی آستارا آغاز و به دلیل کمبود اعتبارات لازم در سه نوبت پیمانکار احداث آن عوض شده است، اظهار کرد: در حال حاضر برای ادامه تکمیل پروژه استخر سرپوشیده آستارا ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای احداث این استخر در شهرستان آستارا هزینه شده است، افزود: مشکل احداث این استخر عدم تخصیص اعتبار لازم است و امیدواریم با همت و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی، اعتبار ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومانی برای تکمیل احداث این استخر سرپوشیده اختصاص یابد و پیش بینی می شود با اختصاص این اعتبار در فروردین ماه سال آینده شاهد افتتاح این استخر جهت استفاده مردم شهرستان باشیم.

خاصی پور با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی استخر سرپوشیده آستارا، گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله نصب موتورخانه و تکمیل بخش های مربوط به سونا، جکوزی و کاشیکاری قسمت های مختلف استخر قرار دارد و پیمانکار جدید در حال فعالیت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با بیان اینکه ۳۷ هیئت ورزشی در قالب رشته های مختلف در شهرستان مرزی بندر آستارا فعالیت می‌کنند، گفت: براساس آمارهای موجود بیش از ۳۰۰۰ ورزشکار مرد و زن سازماندهی شده تحت پوشش اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه فوتبال در شهرستان مرزی بندر آستارا از اهمیت و علاقه مندان زیادی برخوردار است، اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری این شهر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به عنوان یکی از دو نماینده استان گیلان حضور دارد.

خاصی پور به ظرفیت های ورزشی بسیار خوب در شهرستان مرزنشین آستارا اشاره کرد و افزود: شهرستان آستارا سرشار از منابع انسانی و استعدادهای پرتوان در بخش ورزش است و تمام تلاشمان بهبود و توسعه ورزش و افزایش کمی و کیفی زیرساخت های ورزشی است چرا که اهمیت و توسعه ورزش بر کسی پوشیده نیست و جوانان این شهرستان شایسته بهترین خدمات و امکانات در رشته های مختلف ورزشی هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code