نماینده انزلی در مجلس با تاکید بر اینکه انزلی در حوزه مخابراتی نیاز به طرح جامع دارد، گفت: با توجه به محدود بودن روستاها و جلگه ای بودن منطقه انتظار نداریم که در روستاها آنتن دهی نداشته باشیم.

انزلی در حوزه مخابراتی نیاز به طرح جامع دارد
کلانشهر:احمد دنیامالی در جلسه بررسی و رفع مشکلات مخابراتی بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از مدت ها پیش پیگیر رفع مشکلات مخابراتی شهرستان بندر انزلی در سطوح مسئولان کشوری بودیم.

وی با اشاره به وضعیت مخابراتی و ارتباطی شهرستان گفت: الزاما رکوردهایی که داریم نشان دهنده وضعیت بهبود نیست؛ با توجه به اینکه انزلی یک شهر خطی و دارای جمعیت سیار است و به این مسئله توجه نشده؛ همچنین حریم دریا و تالاب داریم که جمعیت با اهداف کار و گردشگری در آن حضور دارند.

دنیامالی با بیان اینکه گردشگران و افرادی که به تالاب و دریا می روند در بعضی از این مناطق روی گوشی های خود آنتن ندارند، تصریح کرد: این مسئله در حوزه گردشگری و ایمنی دارای اهمیت است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعد از رشت دومین شهر پرجمعیت استان هستیم و انتظار ما این است که برای رفع این مشکلات یک طرح جامع داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به دنبال بهبود شرایط موجود هستیم، گفت: باید یک طرح جامع داشته باشیم و حداقل بدانیم پنج سال آینده از نظر سیستمی و تکنیکی و زیربنایی چه حرکت هایی صورت می گیرد.

دنیامالی با اشاره به اینکه با بعضی از شهرستان های خارج از استان خیلی فاصله داریم و در بحث فیبر نوری نیز ضعیف هستیم، افزود: یک زمان مخابرات انزلی در سطح استان حرف اول را می‌زد و در بحث توسعه شبکه میانگین خوبی داشت لذا با آمدن اپراتورها و سیستم های جدید انتظار می رفت این سیر رو به رشد باشد و با پیشرفت خوبی حرکت کند ولی اکنون آمار در شرایط مناسب نیست.

وی با اشاره به تعداد پایین روستاهای شهرستان بندرانزلی، تصریح کرد: با توجه به کم بودن تعداد روستاها ضمن اینکه جلگه ای هستیم انتظار نداریم که در روستاها آنتن دهی نداشته باشیم زیرا یک سطح صاف است و می توان راحت پوشش داد.

نماینده انزلی در مجلس با بیان اینکه نیاز به دوربین های پایش تصویری در سطح شهر برای کنترل ترافیک و مدیریت شهری داریم، گفت: با توجه به اینکه یک شهر بندری و مسافرپذیر هستیم ترافیک بسیار سنگین است لذا مسئولان در حوزه مخابرات و ارتباطات انزلی را به خاطر انباشتگی تکالیف از گذشته و آن چیزی که امروز روی زمین مانده ارتقا دهند.

نظر شما:

security code