حسین ابراهیمی گفت: باید با کسانی که انتقاد و حتی اعتراض دارند وارد مذاکره شد و مسئولان ولو در جلساتی بسیار زیاد باید با آنها حرف بزنند.

لازم است میان اغتشاشگران با معترضان فرق بگذاریم
کلانشهر: در مقطع کنونی بیشترین نیاز جامعه آرامش سیاسی است که بتوان در سایه آن گفت‌وگو میان مسئولان و مردم شکل بگیرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اصلاح برخی روندهای مدیریتی و به تعبیری اصلاح شیوه حکمرانی باشیم. اما چگونه این موضوع محقق می‌شود؟
حسین ابراهیمی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «بهترین امور آن است که وسطش گرفته شود. اگر در اداره جامعه حد وسط گرفته شود، یعنی عدالت برقرار شده است. اصلا مفهوم عدالت همین است. هیچکس نباید بگوید چون من طرفدار این جریان هستم، جریان‌های سیاسی دیگر را باید نادیده بگیریم و همه منافع را برای خودم و هم‌گروهی‌هایم می‌خواهم».

او ادامه داد: «اکنون هم لازم است میان اغتشاشگران با معترضان فرق بگذاریم. صدای معترض باید شنیده شود و منتقد را که مایه برکت نظام است زیرا منتقد از سر دلسوزی سخن می‌گوید و می‌خواهد وضع خوب شود اما اغتشاشگر می‌آید که ناامینی ایجاد کند و اصلا نمی‌شود با او حرفی زد زیرا او تکلیفش را روشن کرده و می‌خواهد اعمالی خلاف قانون داشته باشد. حد وسط در این کار این است که با جدادانشتن اغتشاش از اعتراض، صدای معترضان شنیده شود».
این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «اگر باب گفت‌وگو باز شود و مردم مطالباتشان را بگویند و مسئولان هم سعی کنند آنها را انجام دهند، آرامش به کشور بازمی‌گردد و مردم هم به کسب و کار و زندگی‌شان می‌رسند».

ابراهیمی در پایان گفت: «اغتشاشگر بنای اصلاح ندارد و می‌خواهد تخریب کند. پس باید با کسانی که انتقاد و حتی اعتراض دارند وارد مذاکره شد و مسئولان ولو در جلساتی بسیار زیاد باید با آنها حرف بزنند و اگر جواب قانع‌کننده داشتند به آنها بگویند و اگر نداشتند بروند به سراغ رفع مشکل».

نظر شما:

security code