وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیرامون آنچه که به اختلال در نظم مدرسه برگردد، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد و مطابق با آن رسیدگی و برخورد میشود گفت: اعتقاد دارم باید قانون در مدرسه رعایت شود و معلمان هم الحمدلله خوب رعایت کردند.

وی افزود: اعتقاد دارم باید قانون در مدرسه رعایت شود و معلمان هم الحمدلله خوب رعایت کردند.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اینکه بعضا دیده شده است که معلمان مدارس غیردولتی دست به اقدامات هنجارشکنانه زدهاند عنوان کرد: هرکجا باشد قانون وجود دارد و تعیین کننده است و طبق آن برخورد میشود.
نظر شما: