حسین ابراهیمی گفت: آمریکا و غرب توطئه می‌کنند که جلوی حرکت جمهوری اسلامی را بگیرند اما جمهوری اسلامی روز‌به‌روز موفقیت‌هایش بیشتر می‌شود.

آمریکا اگر دلسوز مردم بود، تحریم ها را از بین می برد
کلانشهر:غربی‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند و می‌بینیم که از جوانب مختلف علیه جمهوری اسلامی می‌تازند؛ از قطعنامه شورای حکام علیه ایران گرفته تا قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل. اما هدفشان چیست؟

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «43سال است که غربی‌ها علیه ما اقدام کرده‌اند. وجود جمهوری اسلامی برای غربی‌ها وحشت‌آور است زیرا گفتمانی نو، حرکتی نو و با هدفی نو شروع شده است و در گذشته هم سابقه تاریخی نشان می‌دهد که کفار با پیامبر اسلام(ص) همین کار را می‌کردند اما در نهایت خداوند پیامبر(ص) را پیروز کرد. در فضای مجازی کلی کار کردند تا اعتراض‌ها و انتقادها را به اغتشاش‌ها تبدیل کردند و رسما رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که ما در کنار مردم ایران هستیم که دروغی آشکار بود زیرا اگر طرفدار مردم ایران بودند تحریم‌ها را از بین می‌بردند و در نهایت هم هم غربی‌ها و هم اغتشاش‌گران شکست خوردند».

او ادامه داد: «در تاریخ هم می‌بینیم که کفار علیه حرکت حق‌طلبانه در تمام دوره‌ها هماهنگ کار کردند و الان هم، آمریکا و غرب هم‌پیمان شده‌اند و توطئه می‌کنند که جلوی حرکت جمهوری اسلامی را بگیرند اما جمهوری اسلامی روز‌به‌روز موفقیت‌هایش بیشتر می‌شود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «امروز جمهوری اسلامی در منطقه قدرت بلامنازع است و باید از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کرد که اینگونه همه مسئولان را هدایت می‌کنند و با وجود چنین رهبری و با وجود چنین وحدتی حتما دشمنان به اهدافشان نمی‌رسند. با پیشرفت‌هایی که جمهوری اسلامی داشته است تردیدی نیست که سختی‌ها چه در حوزه معیشت، چه در عرصه اقتصاد و در حوزه سیاست از بین می‌رود و کانون وحدتی کامل ایجاد می‌شود و دشمنان جز یأس و ناامیدی چیزی نصیبشان نمی‌شود».

ابراهیمی در پایان گفت: «دولت، مجلس و قوه قضائیه با وحدتی که دارند بر مشکلات فائق می‌آیند. من مردم را ارجاع می‌دهم به سخنان رهبر انقلاب که در ایام روشن‌گری کاملی داشتند. همه مسئولان باید بر اساس بیانات رهبر انقلاب مردم را روشن کنند و باید تبیین کنند. ما در جهان سیاسی‌ترین مردم را داریم و خود مردم هم همه‌چیز را به درستی تحلیل می‌کنند».