گیلانیان سه‌شنبه شب راس ساعت ۲۲:۳۰ به تماشای مستقیم فوتبال ایران و آمریکا در سینما سپیدرود رشت دعوت شدند.

گیلانیان به تماشای رایگان فوتبال ایران و آمریکا در سینما دعوت شدند
کلانشهر : مدیر روابط عمومی حوزه هنری گیلان با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای ایجاد همدلی و همبستگی اقشار مختلف مردم و بصورت رایگان و همزمان در ۲ سالن سینما سپیدرود رشت -که به تازگی فعالیتش از سر گرفته است – انجام می شود.

مصطفی مصیب‌زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از شروع بازی فوتبال ایران و آمریکا، جشن شادی میلاد حضرت زینب (س) نیز در مکان یاد شده برگزار می شود و در صورت برد تیم ملی فوتبال کشور مراسم جشن و شادمانی در میدان شهدای سر پل ذهاب (شهرداری رشت) پیش بینی شده است.
تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت. ایران در دور گروهی مسابقات جام جهانی تاکنون سه امتیاز کسب کرده و بعد از انگلیس در جایگاه دوم گروه B قرار دارد. ملی‌پوشان کشور برای صعود نیاز به یک برد دارند. البته ایران می‌تواند با یک تساوی نیز جشن صعود را برگزار کند اما این مهم به نتیجه دیدارِ ولز و انگلیس بستگی دارد.
در صورت تساوی یا شکست ولز در برابر انگلیس، ایران با یک امتیاز صعود خواهد کرد.
موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز وابسته به حوزه هنری با در اختیار گرفتن سینما سپیدرود رشت، این مجموعه را به زنجیرۀ فروش سینماهای حوزه هنری افزود.

به گفته سیدحسن کاروانکش مسئول واحد سینمایی حوزه هنری گیلان ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: خوشبختانه پس از پیگیری‌های استانی و همچنین موسسه بهمن سبز با همکاری و همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پروانه فعالیت سینمای یادشده با مدیریت جدید صادر شد و از هیجدهم آبانماه امسال این سینما وارد چرخه فعالیت شد.

نظر شما:

security code