سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش برکنار شد


۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۲ | کد خبر: ۲۸۷۲۹ چاپ

حسن اشجاری، سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش که در حال حاضر در قعر لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، با تصمیم مسئولان این باشگاه از کار برکنار شده است.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش برکنار شد
کلانشهر: اشجاری پیش‌تر در فروردین امسال از تیم سپیدرود رشت جدا شد و بجای علی نظرمحمدی به تیم چوکا تالش پیوست و این تیم را به مقام قهرمانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور رساند تا چوکا به عنوان دومین نماینده استان گیلان راهی لیگ دسته اول شود.

وی مردادماه برای مدتی از چوکا جدا شد و از این رو با نظر علی نامداری، مالک باشگاه چوکا مذاکراتی برای به خدمت‌گیری مربیانی همچون محمد نصرتی و سهراب بختیاری‌زاده به جریان افتاد اما در نهایت اشجاری دوباره به تالش بازگشت و هدایت این تیم را برعهده گرفت تا امید احیای چوکا را در دل هواداران و مدیریت باشگاه زنده کند.

با این وجود برخلاف مسابقات فصل گذشته لیگ دسته دوم، تیم فوتبال چوکا تالش در رقابت‌های لیگ دسته اول ناکام ماند، نتایج ضعیف و ناامیدکننده‌ای کسب کرد و باخت‌های متوالی موجب قعرنشینی تیم محبوب تالشان شد.

تلاش‌های خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با مسئولان چوکا تالش به نتیجه نرسید ولی شنیده‌ها حاکی است که اشجاری تمرین اخیر تیم چوکا را متوقف و علت آن را مسائل مالی عنوان کرده بود؛ به هر روی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در نهایت نامداری، مالک باشگاه تصمیم به قطع همکاری با اشجاری و برکناری سرمربی این تیم بحران‌زده گرفت.

در حال حاضر تیم چوکا تالش پس از برگزاری ۱۳ بازی با هشت گل زده و ۲۶ گل خورده ۹ شکست و چهار تساوی با کسب تنها چهار امتیاز از ۳۹ امتیاز ممکن، در انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور در جایگاه هفدهم قرار دارد.

تیم‌های چوکا تالش و شهرداری آستارا به عنوان ۲ نماینده استان گیلان مجوز حضور در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کرده بودند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.