توضیح علوم پزشکی تبریز درباره فوت دانش آموز دختر ۱۵ ساله:

او در پارک بی هوش شده بود / مردم او را به درمانگاه منتقل کرده بودند


۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۷ | کد خبر: ۲۸۷۳۲ چاپ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فوت یکی از دانش آموزان تبریزی توضیحاتی ارائه کرد.

او در پارک بی هوش شده بود / مردم او را به درمانگاه منتقل کرده بودند
کلانشهر: به گزارش ایلنا، امیر عزیزی بهروز امروز با اعلام اینکه اورژانس تبریز در کمترین زمان ممکن برای احیای قلبی ریوی دانش آموز تبریزی در محل حاضر شده بود اظهار کرد: ساعت ۱۲:۱۶ روز شنبه ۱۲ آذرماه تماسی با اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی جهت درخواست کمک، برقرار می شود و همکاران بلافاصله به محل درمانگاه اعزام می‌شوند.

وی افزود: همکاران اورژانس تبریز حدود ساعت ۱۳ بیمار را به بیمارستان طالقانی این شهر منتقل می‌کنند و در این حین بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و عمل احیای قلبی _ ریوی بیمار تا ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه ادامه می‌یابد، اما متاسفانه بیمار به احیا جواب نداده و جان خود را از دست می‌دهد.

عزیزی بهروز ادامه داد: با توجه به اعلام حاضران در محل حادثه، دانش آموز ۱۵ ساله در پارک اندیشه تبریز بی هوش شده و توسط مردم حاضر در صحنه به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.

وی با اشاره به حضور خانواده این دانش آموز در بیمارستان طالقانی تبریز یادآوری کرد: پلیس جنایی و آگاهی آذربایجان شرقی در بیمارستان حاضر شده بودند و پزشکی قانونی علت فوت این دانش آموز را بررسی می کند.