رئیس اورژانس گیلان گفت: متاسفانه در این حادثه یک مرد بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و چهار مرد دیگر مصدوم شدند

یک کشته و ۴ مجروح نتیجه تصادف نیسان و پژو پارس مقابل باغ رضوان رشت/تصاویر
کلانشهر : رئیس اورژانس گیلان گفت: حادثه ترافیکی بامداد امروز در جاده رشت - تهران، یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان، دکتر جمشید محمدی گفت: در پی برخورد دو دستگاه خودرو نیسان و پژو پارس در بامداد امروز، ۱۵ خردادماه، سه تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۳:۴۵ بامداد در جاده رشت - تهران، روبروی باغ رضوان رخ داد و تیم های اورژانس پیش بیمارستانی سریعا به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس گیلان با بیان  اینکه متاسفانه در این حادثه یک مرد بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و چهار مرد دیگر مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس ضمن امدادرسانی به مصدومین حادثه آنها را به مرکز آموزشی درمانی پورسینای رشت انتقال دادند.

براساس گزارش آتش نشانی رشت هم حادثه تصادف و محبوس شدن سرنشین یک دستگاه خودروی سواری به ساعت ۰۳:۴۳ نیمه شب سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا چهار تن از آتش نشانان بهمراه یکدستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در جاده تهران جنب باغ رضوان اعزام شدند.

گفتنی است: شدت بر خودرو دو خودروی نیسان و پژو پارس موجبات محبوس شدن دو جوان حدودا ۳۰ ساله و ۲۲ ساله را فراهم داشت.

 همین گزارش حاکی است: تیم عملیاتی سریعا نسبت به خارج کردن افراد محبوس شده اقدام کردند که متاسفانه شدت صدمات وارده موجبات فوت یک تن از سرنشینان را فراهم داشت.

شایان ذکر است: راننده و یک سرنشین مصدوم، بواسطه شدت آسیب های وارده به بیمارستان انتقال یافتند دو تن از دیگر سرنشینان توسط عوامل اورژانس سرپایی درمان شدند.

*تصاویر از کانال تلگرامی آتش نشانی رشت
تصادف جاده رشت تهران (2)تصادف جاده رشت تهران (3)تصادف جاده رشت تهران (4)تصادف جاده رشت تهران (5)