دولت در صورتیکه تصمیم بگیرد همچنان نرخ کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا پایین تر از نرخ بازار آزاد باشد یا باید منابعی برای جبران مابه التفاوت قیمت ابلاغی و قیمت بازار آزاد را بپردازد یا موافقت کند که کارخانه ها با نرخ بازار آزاد خودروهایشان را به مردم بفروشند.
در این صورت جلسه هم چنین قید شده است تکالیف عرضه و فروش محصولات این دو شرکت در صورتی که خارج از قواعد نرخ بازار باشد، باید با تامین منابع کاهش درآمد یا افزایش هزینه ها، آن هم قبل از اجرای تکلیف همراه باشد.
این بند به این معنا است که دولت در صورتیکه تصمیم بگیرد همچنان نرخ کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا پایین تر از نرخ بازار آزاد باشد یا باید منابعی برای جبران مابه التفاوت قیمت ابلاغی و قیمت بازار آزاد را بپردازد یا موافقت کند که کارخانه ها با نرخ بازار آزاد خودروهایشان را به مردم بفروشند.
یکی دیگر از بندهای این صورت جلسه این است سهام تودلی ایران خودرو و سایپا باید تا پایان سال واگذار شود.
صدور ۱۵۷ میلیون جریمه برای تخلفات رانندگی درسال ۱۴۰۲/ پراید، ساینا و پژو؛ پرتصادفترین خودروها
ادامه تولید پژو پارس تا خرداد ١۴٠٣/ متقاضیان به زودی فراخوان می شوند
افزایش ۳۵ درصدی نرخ رشد حق بیمه شخص ثالث
رکورد قیمتی جدید خودروی پرطرفدار سایپا؛ پراید در سه ماه ۴۵ میلیون تومان گران شد+جدول
ادامه تولید پژو پارس/ ثبت نام کنندگان به نوبت خودروی خود را دریافت می کنند
۷ سورپرایز خودرویی در ۱۴۰۳ / آماده عرضه این مدل ها باشید