خبری شوک آور برای دوستداران فرهنگ و هنر گیلان؛

محمدرضا یکرنگ صفاکار فعال خوشنام فرهنگ گیلان درگذشت


۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۰ | کد خبر: ۲۹۱۵۰ چاپ

یکرنگ صفاکار 59 ساله طی چند دهه گذشته علاوه بر فعالیت آموزشی پیرامون سینما و موسیقی به نگارش آثار برای نشریات عمومی و تخصصی سینما و موسیقی و چاپ کتاب مشغول بود.

محمدرضا یکرنگ صفاکار فعال خوشنام فرهنگ گیلان درگذشت
اختصاصی کلانشهر : خانه‌ی فرهنگ گیلان اعلام کرد:به سوگ ناگهانی محمدرضا یکرنگ صفاکاراز فعالان فرهنگ و هنر گیلان نشسته است.
محمدرضا یکرنگ صفاکار نویسنده، فعال عرصه موسیقی، سینما و از اعضای هیات مدیره‌ی خانه فرهنگ گیلان امروز چشم از جهان فروبست.

یکرنگ صفاکار 59 ساله طی چند دهه گذشته علاوه بر فعالیت آموزشی پیرامون سینما و موسیقی به نگارش آثار برای نشریات عمومی و تخصصی سینما و موسیقی و چاپ کتاب مشغول بود.
این چهره فرهنگی گیلان همچنین با رادیو فرهنگ و رادیو نمایش همکاری داشت و طی سالهای گذشته برنامه های مختلفی در حوزه موسیقی و سینما برای دو شبکه رادیویی مورد اشاره روی آنتن برد.
در اطلاعیه هیات مدیره‌ی خانه‌ی فرهنگ گیلان با اشاره به درگذشت صفاکار آمده است:


سخت است از نبودن نوشتن

سخت است بنویسیم او رفت! رفیق صمیمی و همراه روزهای سخت خانه‌ی فرهنگ.

سخت است گفتن اینکه:

بهار بیاید و تو نباشی!

دوستان، یاوران و اعضای محترم خانه‌ی فرهنگ گیلان
در کمال تاسف باید اعلام کنیم «محمدرضا یکرنگ صفاکار» یکی از زیباترین انسان‌های عرصه‌ی فرهنگ، دوست دیرین و با وفای خانه عصر امروز درگذشت.
از طرف یکایک اعضا و هیات مدیره، موسسین و یاوران درگذشت ایشان را به خانواده و جامعه‌ی فرهنگ و هنر تسلیت می‌گوییم. مراتب تشییع پیکر ایشان را از رسانه‌های خانه فرهنگ گیلان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

کلانشهر،درگذشت این چهره فرهنگی را به خانواده و همکارانش تسلیت می‌گوید.