سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی اهواز از نجات جان دختر جوان اهوازی از غرق شدن در آب خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس در اقدامی سریع به همراه نیروهای امدادی سوار بر قایق شده و نسبت به پیدا کردن و نجات جان دختر اقدام و دختر را از آب بیرون کشیدند.
فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: با اقدام سریع مأموران انتظامی یگان امداد این دختر جوان به خانوادهاش تحویل داده شد.
سرهنگ زلقی تاکید کرد: پلیس خدمتگزار مردم است و با تمام وجود از جان، مال و ناموس مردم دفاع میکند.