رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از رفع تصرف هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی از دو متصرف خبر داد و گفت: متصرفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمینهای رفع تصرف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کردند، اضافه کرد: متصرفان این زمینها را با فنس و سیم خاردار به صورت غیرقانونی محصور کرده بودند.
رئیس منابع طبیعی فومن تاکید کرد: ساخت و ساز و تصرف در هر نقطهای از شهرستان که سند مالکیت به نام سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری صادر شده باشد جزو اراضی ملی بوده و تصرف و تخلف محسوب میشود.