حمله مجدد کیهان به علی دایی


۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۵ | کد خبر: ۲۹۸۸۶ چاپ

کیهان امروز هم در مطلبی به علی دایی اسطوره فوتبال ایران حمله کرد.

حمله مجدد کیهان به علی دایی
کلانشهر:مدتی قبل هواپیمای مسافربری حامل خانواده علی دایی در حالی که عازم دوبی بود، با صدور دستور قضائی در جزیره کیش فرود آمد و خانواده دایی از پرواز پیاده شدند.

در پی ممانعت نسبت به خروج همسر و دختر علی دایی از کشور، پیگیری‌ها از یک منبع آگاه حاکی از آن است که در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی (صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر) در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذی‌ربط را از تصمیم خود مطلع کند.

نکته قابل تأمل درخصوص این خبر آن است که در حالی که زندگی عادی و فعالیت تجاری مشروع شهروندان از نگاه این خانواده، عادی‌‌سازی شرایط محسوب می‌شود و بر همین اساس با فراخوان‌های جریانات ضدایرانی همراهی می‌کنند؛ اما خانواده دایی برای تفریح به دوبی سفر می‌کنند و در حالی که مردم را ملزم به افسرده بودن و دست کشیدن از فعالیت تجاری می‌دانند، دلارهای خود را در مراکز تجاری دوبی خرج می‌کنند.

این تناقض رفتاری و گفتاری بارها و بارها در عملکرد چهره‌ها و به‌طور خاص برخی از هنرمندان و ورزشکاران در جریان حوادث اخیر دیده شده که البته به‌رغم هشدار چندباره دستگاه قضائی به این افراد، مماشات با آنها به پایان رسید و بعضاً مورد تعقیب قضائی نیز واقع شدند.

نظر شما:

security code