سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی تهران

زینب سلیمانی: مسئولان گره‌های مردم را با فداکاری باز کنند


۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۱ | کد خبر: ۲۹۹۲۲ چاپ

فرزند شهید سلیمانی تاکید کرد که امروز باید همه مسئولان راه سردار سلیمانی را پیش بگیرند و گره‌های مردم را با فداکاری باز کنند.

زینب سلیمانی: مسئولان گره‌های مردم را با فداکاری باز کنند
کلانشهر: به گزارش ایسنا، زینب سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی از مردم کشور و استان کرمان بابت پذیرایی از مهمانان سردار سلیمانی و همچنین از مردم عراق بابت حضور در مراسم سالگرد شهادت سلیمانی تشکر کرد.

وی گفت: حال و هوای این روزها شبیه مراسم روزهای تشییع پیکر شهید سلیمانی است که به تعبیر رهبر انقلاب یک یوم الله بود و باید همیشه یاد آن را زنده نگاه داشت. مردم عزیز ما امسال در همین راستا قدم های بزرگی برداشتند، قدردان محبت شما مردم هستم.

وی در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی سه سال پیش به آرزوی خود رسید، گفت: این وصال بر شهید سلیمانی و شهدای همراهش مبارک باشد. منش و مرام و مکتب شهید سلیمانی امروز برای ما به جا مانده است. این مکتب موجب رشد و تعالی ملت می شود. امسال آنچه از وصیتنامه این شهید برجسته شد این بود که «جان من هزاران بار فدای شما »بود. این حمله اهمیت مردم در اندیشه سردار سلیمانی را نشان می‌دهد. سردار سلیمانی این مردم را سربلند، فداکار می دانست که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان و مال خود را فدا کرد پس این ملت شایسته جان فدایی است.

وی در پایان گفت:امروز باید همه مسئولان راه سردار سلیمانی را پیش بگیرند و گره‌های مردم را با فداکاری باز کنند.

نظر شما:

security code