واکنش یحیی گل محمدی به توهین کارشناس صدا و سیما به علی دایی؛

جامعه ای که اسطوره های خود را تخریب کند پیشرفت نمی کند/ نظر صداوسیما درباره گرانی ها و آلودگی هوا چیست؟


۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۷ | کد خبر: ۲۹۹۷۴ چاپ

سرمربی پرسپولیس و همبازی علی دایی در کنفرانس خبری گفت: همه ما می‌دانیم وقتی علی دایی بازی می‌کرد چقدر با غیرت و تعصب فراوان برای مردمش افتخار آفرید. همه ما به افتخاراتی که دایی برای کشورمان کسب کرده، افتخار می‌کنیم. او یک چهره شناخته شده جهانی و اسطوره فوتبال ایران است

جامعه ای که اسطوره های خود را تخریب کند پیشرفت نمی کند/ نظر صداوسیما درباره گرانی ها و آلودگی هوا چیست؟
کلانشهر : به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت در کنفرانس خبری پیش از دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم باید بگویم؛ در چند وقت اخیر در صداوسیما صحبت‌هایی می‌شود که بی‌احترامی به اسطوره‌های فوتبال ماست. در چند روز پیش هم در مورد علی دایی حرف زده شد.(بیشتر بخوانید) او بازیکنی بود که همیشه جانش را برای تیمش، کشورش و پرچمش می‌داد. نمی‌دانم چرا راحت در مورد علی دایی اینقدر صحبت‌های غیرواقع می‌شود.

وی افزود: همه ما می‌دانیم وقتی علی دایی بازی می‌کرد چقدر با غیرت و تعصب فراوان برای مردمش افتخار آفرید. همه ما به افتخاراتی که دایی برای کشورمان کسب کرده، افتخار می‌کنیم. او یک چهره شناخته شده جهانی و اسطوره فوتبال ایران است. اصلاً شکی در این مسئله نیست. اینکه بخواهیم با حرف‌های غیرواقعی او را تخریب کنیم، به نظرم کار درستی نیست و به جز نفرت‌پراکنی چیز دیگری ندارد. امیدوارم این مسئله را هر چه سریع‌تر تمام کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: صداوسیما یک رسالت بزرگ دارد و آنهم این است که می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند؛ نه اینکه باعث ایجاد تفرقه بیشتر شود. صداوسیما با توجه به جایگاهی که دارد باید در مورد مشکلات مردم، مشکلات اقتصادی و بحث آلودگی هوا هم صحبت کنند و باعث شوند مشکلات برطرف شود. باید در مورد علت این گرانی‌ها و تورم صحبت کنند و باری از دوش مردم بردارند. در هر صورت امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیفتد. فکر می‌کنم جامعه‌ای که بخواهد اسطوره‌هایش را فراموش یا تخریب کند هیچ وقت پیشرفت نمی‌کند و به مشکلات زیادی برمی‌خورد. امیدوارم این مسائل دیگر پیش نیاید.

نظر شما:

security code