پدر و پسر قاتل به دام افتادند


۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۱۷:۰۳ | کد خبر: ۳۰۰۷۸ چاپ

متهمان انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کردند و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پدر و پسر قاتل به دام افتادند
کلانشهر: پدر و پسری که با همدستی یکدیگر مرتکب قتل شده بودند، پس از 16 ماه فرار دستگیر شدند.
شهریور سال گذشته مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان گزارشی را مبنی بر قتل شهروندی در یکی از محلات شهر اعلام کرد و بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را آغاز کردند.

در بررسی اولیه ماموران انتظامی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد 2 نفر با در دست داشتن سلاح کلاش اقدام به تیراندازی به طرف مقتول کردند و از صحنه جرم متواری شدند. با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، مشخص شد متهمان مورد نظر با یک دستگاه خودروی تویوتا حامل بار قاچاق از نوع لته از مسیر جکیگور به راسک در حال تردد هستند و پسر قاتل قصد دارد از کشور فرار کند.

 تلاش پلیس برای دستگیری ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی‌کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفای متهمان به دست آوردند و در نهایت این پدر و پسر در عملیاتی ضربتی پس از 16 ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شدند.

متهمان در تحقیقات تکمیلی انگیزه قتل را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کردند و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.