نماینده عالی دولت در گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی از روند عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت-کاسپین و نیزکنارگذر شهرستان بندرانزلی بازدید کردند.

بازدید استاندار گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی راه آهن رشت-کاسپین و کنارگذر بندرانزلی

کلانشهر: دکتر اسدالله عباسی استاندار به همراه خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت ‌وتوسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور و جمعی دیگر از مسئولان متولی ظهر امروز (شنبه) از آخرین وضعیت روند عملیات اجرایی پروژه  راه آهن رشت بندرکاسپین  محدوده منطقه آزاد انزلی و همچنین کنار گذر این شهرستان  بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.

دکتر عباسی در این بازدیدها با اشاره به اهمیت پروژه خط ریلی رشت بندرکاسپین، بر تسریع در روند اجرای این پروژه اثربخش در توسعه استان گیلان و کشور و نیز ضرورت فازبندی کنارگذر و تحویل به موقع به راهداری همزمان با ساخت پل با توجه به اختصاص اعتبارات لازم به میزان 100 میلیارد تومان از محل سفر رئیس محترم جمهوری به استان تاکیدکرد.

وی ادامه داد: در اجرای پروژه های حوزه راه در گیلان مشکل منابع و مصالح وجود ندارد و فعالیت های کارگاه نباید ساعتی تعطیل شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه های نیمه تمام، عزمی جهادی و انقلابی مورد انتظار است،گفت: اتمام پروژه کنارگذر انزلی با توجه به تخصیص اعتبارات از محل سفر رئیس محترم جمهوری ، 238 میلیارد تومان ماده 56  و همچنین دیگر منابعی تامینی با پیگیری های مسئولان استان و مشارکت نماینده شهرستان، با نظارتی جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بهره برداری از یک باند کنارگذر بندرانزلی درسریعترین زمان مورد تاکید است، اضافه کرد: بایستی پروژه هایی که خواسته بحق مردم است، با اهتمام جدی پیمانکاران و با توجه به پیشرفت کار و نظارت کافی با عنایت به اینکه  دولت سیزدهم به تعهدات خود عمل می کند، در زمان مقرر به اتمام برسد.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح امروز (شنبه) نیز در دیدار معاون وزیرراه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خواستار اجرای هرچه سریع‌تر برنامه های مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌های استان شد و گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما(شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی های بعمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه های در دست اجرا مرتفع شده، از این رو تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تاکید است.

نظر شما:

security code