مدیرعامل شرکت گاز گیلان، میانگین مصرف روزانه گاز در استان گیلان طی دی ماه امسال را بیش از ۲۱ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: هرچقدر در بخش خانگی افزایش مصرف داشته باشیم، به ناچار باید صنایع را محدود کنیم.

میانگین مصرف روزانه گاز در گیلان به ۲۱ میلیون مترمکعب رسید
کلانشهر:عیسی جمال نیکویی با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه گاز در استان گیلان طی دی ماه امسال بیش از ۲۱ میلیون مترمکعب بوده است، اظهار کرد: از این میزان مصرف، ۱۶ میلیون مترمکعب در بخش خانگی مصرف شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک گاز در گیلان داریم که بیش از یک میلیون از این تعداد را مشترکین بخش خانگی تشکیل می دهند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با اشاره به برودت هوا طی روزهای پیش رو، تصریح کرد: مردم با پوشیدن لباس گرم و خاموش کردن وسائل گرمایشی برقی و گازی اضافه در خانه و پوشاندن پنجره ها با پرده های ضخیم به مدیریت مصرف گاز در استان کمک کنند.

جمال نیکویی، راه حل اصلی پایداری جریان گاز را رعایت دمای آسایش یعنی ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در خانه ها دانست و گفت: طی همکاری با رسانه ها برای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح جامعه تلاش می کنیم تا بتوانیم گاز را به خانه ها برسانیم.

وی حجم گاز تولیدی استان را ثابت دانست و خاطرنشان کرد: هرچقدر در بخش خانگی افزایش مصرف داشته باشیم، به ناچار باید صنایع را محدود کنیم لذا مشترکین با یک درجه کاهش دما در خانه ها به اشتغال زایی استان نیز کمک می کنند.

نظر شما:

security code