فرمانده سابق فراجا همزمان با پایان ماموریتش ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در فراجا طی هشت سال اخیر، از مردم و مقام معظم رهبری بابت قصور و تقصیرات احتمالی عذرخواهی و طلب حلالیت کرد.

طلب حلالیت اشتری در پایان کار؛آرزو می‌کنم شهید شوم
کلانشهر: به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری که از اسفند ماه ۱۳۹۳ رییس پلیس کشور بود، امروز در مراسم تکریم خود و معارفه سردار رادان به عنوان فرمانده جدید فراجا ، سخنانش را با شکرگزاری از خداوند بابت توفیق خدمت به مردم در مجموعه انتظامی کشور و به خصوص دوران هشت ساله فرماندهی این مجموعه آغاز کرد و گفت: در طول این هشت سال گذشته حوادث کم‌نظیر و بی‌نظیری در کشور رخ داد که بحران‌های سال‌های ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱، همه‌گیری کرونا و ... از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: نهضت ساخت مسکن سازمانی با ساخت ۲۴ هزار واحد مسکونی آغاز شد که ۱۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت و مابقی هم شروع به ساخت شده است.

اشتری گفت: توسعه خدمات غیرحضوری، بازسازی اعتماد و ارتقای سرمایه اجتماعی فراجا، اصلاح روش‌ها و .... از جمله اقدامات انجام شده است.

فرمانده سابق فراجا گفت: آموزش‌های دینی و بصیرت افزایی هم از یاد نرفت که آثار آن را می‌توان در روحیه ماموران و فرماندهان مشاهده کرد. خصوصا دیدید که در فتنه اخیر علیرغم تمام توطئه‌ها، پای ماموران نلرزید و ماموران مظلوم مقتدر بودند.

وی برقراری ارتباط مداوم و منطقی با دولت، مجلس و قوه‌قضاییه را نیز از دیگر دستاوردهایش برشمرد و اظهار کرد: درکنار اقدامات انجام شده باید به خاطر نقص‌ها و نارسایی‌ها طلب حلالیت نمایم. البته من آنچه که در توانم بود را انجام دادم و خداوند نیز برابر توان هر فرد، از او انتظار دارد، با این وجود بابت قصور و تقصیرات احتمالی از مردم و مقام معظم رهبری عذرخواهی کرده و طلب حلالیت دارم.

اشتری در پایان به روح شهدا درود فرستاد و از خداوند خواست که عاقبتش ختم به شهادت شود.

نظر شما:

security code