معاون استاندار گیلان از مدیران ادارات خواست حتما دمای آسایش ۱۸ درجه را در ادارات لحاظ کنند درغیراینصورت با آنان برخورد میشود.

ادارات موظفند موتورخانهها و وسایل گرمایشی خود را از پایان وقت اداری امروز تا اول وقت اداری شنبه ، ۲۴ دی خاموش کنند.
در ادامه صرفه جویی در مصرف گاز و برق، ساعت کار اصناف تا ساعت ۲۰ و رستوران ها و اغذیه فروشی ها تا ساعت ۲۳ است.
معاون استاندار با اشاره به اینکه برای تولید برق از گاز استفاده می شود از مردم خواست علاوه بر مصرف گاز ، در مصرف برق هم صرفه جویی کنند.
وی از مدیران ادارات خواست حتما دمای آسایش ۱۸ درجه را در ادارات لحاظ کنند درغیراینصورت با آنان برخورد می شود.
نظر شما:
مدیرعامل آب گیلان: تولید نیروگاه سفیدرود از ۱۰۰ گیگاواتساعت فراتر رفت
بهرهبرداری از ۲۰ طرح زیرساختی برق در گیلان تا پایان تابستان
عبور از اوج بار تابستان با بهره برداری از نخستین خط انتقال پرظرفیت ACSS در گیلان