وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد میتوانند مدارس پیشرو در ایجاد الگوی تحول باشند.
نوری در توصیف و تبیین چنین مدارسی اظهار کرد: مدارس چند ساحتی مدارسی هستند که از حالت آموزش محوری و مدرک گرایی به مدرسه با مسئولیت اجتماعی رسیدهاند.
وزیر آموزش و پرورش راه رسیدن به چنین مدارسی را کیفیت بخشی به فعالیت های مدرسه دانست و تاکید کرد: جشنوارههای دانش آموز محور را افزایش دهید ، فعالیتها را متناسب با ذائقه دانش آموزان انجام دهید و موضوعی را به دانش آموزان تحمیل نکنید.
رئیس ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش در خصوص فعالیتهای مدرسه در راستای سند تحول بنیادین تاکید کرد: هر مدرسهای، هر ابتکاری را در زمینه اجرایی سازی سند انجام داد از او بپذیرید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روابط انسانی در محیط های اداری و آموزشی گفت: روابط تان با مجموعه از نوع روابط «تعلیم و تربیتی دوستانه» باشد، لذا مدیر موفق مدیری است که خودش را در اتاق مدیریت محصور نکند.
نوری در توصیف «ویژگیهای سلبی مدیریت » تصریح کرد: خود را در قواعدی که منسوخ شده، در الفاظی که مردود و اعمالی که بی نتیجهاند، محصور نکنید.
احکام قطعی رتبه بندی تمام معلمان صادر شد/ فرهنگیان باید اعتراض ها را در سامانه ثبت کنند
تعیین تکلیف رتبهبندی معلمان تا پایان اسفند
یک دانش آموز کاشمری بر اثر ایست قلبی در مدرسه فوت کرد
درباره غیرحضوری شدن مدارس تصمیمی گرفته نشده/ توصیه به مدیران درخصوص غیبت دانش آموزان